Skocz do zawartości

P0171 - za ubogi system adaptacji paliwa w Z16XEP


Gość Ussemo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Na początek spróbuj odpiąć wtyczkę EGR Jeżeli się poprawi to masz zatkane kanały EGR .Sprawdź pracę sondy.Nieszczelności na dolocie i wydechu.

Logi są nie poukładane i nikt nie będzie układał parametrów w tabelach.

Jak to zrobić :https://youtu.be/MVWs7XZ83Io

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mam ułożyć w tabelach? Moge nawet stworzyć wykresy tylko napisz jakie parametry.

Egr mam zaślepiony takze w kanałach pewnie nic nie przelatuje. Jesli odepnę wtyczkę wyrzuca błąd Egr ale kultura pracy nieco lepsza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całą Livdatę możesz ułożyć w tabelach aby było przejrzyście

 

W sumie ja nic złego nie zauważyłem oprócz tego :wartość rzeczywista recyrkulacji spalin -Nieprawidłowa.

 

post-37019-0-81995900-1477569441_thumb.png

post-37019-0-87733500-1477569458_thumb.png

post-37019-0-47319700-1477577791_thumb.png

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoje logi są po lewej stronie.Ja przerobiłem je i są po środku.Które są czytelniejsze?

Chcesz aby koś zaglądnął do nich o zrób je czytelnie.Ja mam czas na zabawy ale forumowi mechanicy nie zawsze.Gdy zobaczą taki chaos to wyłączą i nic nie napiszą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czujnik temp. powietrza w dolocie.Na biegu jałowym przy wyłączonych wszystkich urządzeniach powinien pokazywać 10-50 st.C

U ciebie pozycja ,,U,, pokazuje 5-6 st C.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawiony plik:

 

http://ussemo.eu/pub/Livedata_2005_Astra-H_Silnik__Z%2016%20XEP.xls

 

Ten czujnik jest za przepływomierzem? Nie powinien być on tożsamy z temperaturą zasysanego powietrza? Na dworze było 5 stopni i livedata jest od startu czyli od momentu gdy silnik był zupełnie zimny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rura jest w komorze silnika.Czujnik jest w rurze.Komora jest zamknięta.Silnik ma 90 st.C.Ile może mieć stopni rura z czujnikiem przez który leci powietrze który jest 20 cm o silnika.A wszystko to jest na postoju?Producent przewidział 10-50 st.C.

 

 

 

Na dworze było 5 stopni i livedata jest od startu czyli od momentu gdy silnik był zupełnie zimny.

 

No a ta temp.stoi cały czas na 5-6 st.C nawet wtedy gdy silnik ma już te 80 st.C i jest na wolnych.

 

To było w czasie jazdy.Wydaje mi się to podejrzane więc doradzam sprawdzić na postoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności