Skocz do zawartości

Gość Andrzej.62

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli wychodzi że bezpiecznik F33

Autodata pokazuje że powinno się mierzyć bl-masa. bl idzie od grzałki przez bezpiecznik i przekaźnik

A gr idący do sterownika wygląda że sterownik nim masuje

Ale się też mogę mylić.Jutro jeszcze może Arkos coś podpowie

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Czyli przekaźnik jest wspólny dla pompy i grzania sond?Jak pompa działa to przekaźnik jest ok ?



A gr idący do sterownika wygląda że sterownik nim masuje

 

No właśnie.

 

Dobranoc.

Edytowane przez Andrzej.62

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bl - black, czarny.

gr - green, zielony.

Pasuje wam to?

W tej od kolegi grzałka to 2 białe, szary masa a czarny sygnał. Nie chce mi się wierzyć, aby aby w tym schemacie z corsy siedziała taka sama sonda, bo przecież oznaczenie przewodów byłoby inne.

Nie wiem, może myślę w niewłaściwym kierunku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Arkos ja wiem jakie to kolory.Ale tak jak u mnie w Mery ja mam dwa białe na wiązce z samej sondy do wtyczki.A na wiązce okablowania też takie kolory jak na schemacie.Corsa C może sie różni od D ale czy wprowadzaliby jakieś zmiany w tym oznakowaniu?

Zdjęcie jest mojej pierwszej sondy(pogladowo)

post-37019-0-83221700-1477723832_thumb.png

post-37019-0-12862500-1477740584_thumb.jpg

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej Corsie kolory przewodów wiązki też są inne niż sondy. Są w plastykowej rurce nie chciałem jej połamać, na pewno:czarny,żółty,czerwony, czwartego nie jestem pewien.

Czytałem taki opis że podobnie jak u mnie, na jednym białym pełne 12V a na drugim białym też kilka volt a nie zero,względem masy.

Jeżeli na tym drugim białym który podłączony jest do sterownika niema być żadnego napięcia, to dlaczego on nie jest podłączony bezpośrednio do masy,tylko przez sterownik?

Według mnie to są dwie możliwości: albo na tym drugim na być niewielkie napięcie względem masy albo wina sterownika. Może w różnych samochodach jest ta grzałka różnie sterowana-zasilana,nie wiem.

W tej niewiadomej sytuacji, chyba podłączę nową sondę,nic nie będę dociekał,kombinował. Pojeżdżę trochę i sprawdzę czy niema błędów.

Chyba że komuś kto rozumie o czym piszemy, chciało by się sprawdzić jakie napięcia dochodzi do dwóch białych przewodach sondy po jej odłączeniu względem masy w Corsie D.

Podłączenie miernika,rozłączenie wtyczki,włączenie zapłonu i pomiar, nie powinno zająć więcej niż 2 minutę.

Edytowane przez Andrzej.62

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym schemacie co ja mam do Corsy C jest:

1 - bl - niebieski

2 - gr - szary

3 - gn - zielony

4 - ge - żółty

Do Corsy D nie mam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam, jak będziesz miał trochę czasu i ochotę mógł byś sprawdzić jakie napięcia są w Twojej Mery na grzałce i czy też są dwa białe, pomiędzy sobą jak i masą?

Edytowane przez Andrzej.62

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności