Skocz do zawartości

Zbyt wysokie obroty zaraz po odpaleniu


Gość corsik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Posiadam Corse B 1.2 16V .Od kilku dni zauważyłem dosyć wysokie obroty po odpaleniu zimnego silnika,ok 2500do 3000 obr.na minute.Obroty bardzo wolno schodzą,ale po jakimś czasie się stabilizują.Dzisiaj rano po opaleniu to samo,ale odpiołem wtyczke od krokowca i obroty momentalnie spadły do takich jagby był ciepły silnik.Czy możliwe by było że przy odpaleniu zacina się silniczek krokowy.Może ktoś coś poradzi.

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść krokowca i sprawdź jeszcze czujnik temp płynu

Witam.Nie wiem czy tego krokowca się czyści,bo jest inny niż takie standardowe.Kiedyś miałem punto i tam był zwykły krokowy i po czyszczeniu było ok.Co do czujnika temperatury to zamontowałem tydzień temu nowy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.esen.pl/pl/6444-silnik-krokowy-opel-astra-g-hatchback-astra-g-kombi-astra-g-sedan-corsa-b.html

 

Na pewno nie zaszkodzi go wyjąć i sprawdzić czy nie jest zasyfiony.Psiknięcie preparatem do czyszczenia przepustnic mu nie zaszkodzi.

No i ogólnie wyczyszczenie przepustnicy też mozna za jednym zamachem zrobić.A przy okazji sprawdzisz jak wyglądają kanaliki od podciśnienia.No i po wymianie uszczelki pod przepustnicą zniwelujesz ewentualne lewe powietrze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.esen.pl/pl/6444-silnik-krokowy-opel-astra-g-hatchback-astra-g-kombi-astra-g-sedan-corsa-b.html

 

Na pewno nie zaszkodzi go wyjąć i sprawdzić czy nie jest zasyfiony.Psiknięcie preparatem do czyszczenia przepustnic mu nie zaszkodzi.

No i ogólnie wyczyszczenie przepustnicy też mozna za jednym zamachem zrobić.A przy okazji sprawdzisz jak wyglądają kanaliki od podciśnienia.No i po wymianie uszczelki pod przepustnicą zniwelujesz ewentualne lewe powietrze.

Ale tam oryginalnie chyba nie ma uszczelki.Bo przeszukałem różne sklepy i do tego modelu nie ma.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod każdą przepustnicą musi być uszczelka.

No i kiepsko szukasz http://www.opel-madry.pl/index.php?k=439&p=903

post-37019-0-66222000-1478160460_thumb.png

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.Po wczorajszym odłączeniu wtyczki od krokowca,dzisiaj rano odpalając auto a było zimno obroty ok 1400 i spadały.Czy odłączenie wtyczki mogło coś zmienić.

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności