Gość oberst Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Witam,Od pewnego czasu mam taki problem, samochód od razu po odpaleniu gaśnie i trzeba wyłączyć mu zapłon i włączyć żeby znów odpalił. Bywa tak że dopiero po którymś odpaleniu z rzędu pracuje normalnie, zazwyczaj robię tak że jak go odpalę to daje mu trochę więcej obrotów i ruszam ale gdy po ruszeniu spadną obroty to od razu gaśnie i staje w miejscu. Akumulator mam nowy i to na pewno nie on, tym bardziej że samochód odpala raczej normalnie nie z jakimś ciężarem.Zauważyłem też jedną bardzo dziwną rzecz- nie wiem czy ma związek z gaśnięciem ale nie mogę swojego samochodu zatankować do pełna zawsze gdy wyskakuje mi już rezerwa to mogę wlać tylko 22-23 litry ropy i odbija pistolet jak kombinuje żeby więcej wlać to się wylewa.Opel Signum 1.9 CDTI 150 km 2006 r (po lift)Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 jak się wylewa to na pewno bak jest już pełen. jeśli rezerwa zaświeca ci się w połowie baku to albo coś z indeksem namieszanie albo pływak (o ile jest) przytopiony. Czy przy otwarciu baku zasysa powietrze? sprawdziłeś czy ci się nie zapowietrza?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolf80 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 A gdyby zasysalo powietrze przy otwieraniu wlewu to o czym to swadczy?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 O problemach z układem odpowietrzającym zbiornik paliwa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 A gdyby zasysalo powietrze przy otwieraniu wlewu to o czym to swadczy?A o tym jest już sporo na forum. Wystarczy poszukać. With mobilephone sent.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oberst Opublikowano 12 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2016 Okej po podłączeniu pod kompa okazało się że 2 i 3 wtryskiwacz nie domaga, ale przy okazji sprawdzałem sobie olej poziom oleju się podniósł, tak jak to przy nie wypalonym DPF znajomy mechanik powiedział że DPF jest czysty i nie on stanowi problem a te wtryski.Czy wymienialiście już wtryski ? Na co zwrócić uwagę ? Żeby nie dać się oszukać, nakierowali mnie na mechanika który się tym zajmuje bo znajomy powiedział że on tego nie naprawia i dał namiar na "magika" od common rail. Powiedział też że może być problem z wydmuchaną uszczelką pod głowicą.Na co zwrócić uwagę jak oddam do fachowca ? Tak żeby nie dać się zedrzeć za nie potrzebne wymiany czy naprawy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.