Skocz do zawartości

Szum turbiny


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 tygodnie później...

Ok.więc pdf patrząc na kilometry wypala się co 600km.dojeżdżamy do pracy w obydwie strony 24km. Prędkość miasto średni 80km/h tak 2 razy w tygodniu. Raz w miesiącu robię dystans 160 km w jedną stronę średnią prędkość 120km/h.Teraz mi kolegą powie o co chodzi z tym dpf. Dodam co do tego chrabotania że odczuwam jak przyspieszam że słuchać początkowo szum delikatny a później jak ścianę mocniej pedal gazu to jakby coś puszczalo i jest dobrze .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że cały mój post poszedł w nicość... uroki netu w hotelu.

W skrócie dpf nie ma tu nic do rzeczy. Warto się przyglądnąć jak wygląda egr. Można go przy okazji wyczyścić. A jak egr to też kolektor i boostsensor. Ciekaw jestem też jakie są korekty na wtryskiwaczach. Możne być tak że zwyczajnie się już łopatki na turbinie pozaklejały.

 

With mobilephone sent.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czy ktoś z was może wyjmowal turbine z antary 2.0 cdti 150 KM. Czy dużo jest przy tym pracy i jak się dobrać do niej bo z tego co widzę do dojście ciężkie. Z góry dziekuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Powiem dokładnie jak wygląda sprawa . Turbina na biegu jalowym nie wydaje dziwnych dzwiekow dopiero jak przyspieszam delikatnie to do 2000 przy zmianie biegów słychać lekkie szurnie i czasami z okolicy egr słychać brzeczenie około 3s. i auto czuć ze jest słabsze . Po przekroczeniu 2000 żadnych objawów nie ma ani szurania ani braku mocy tylko w tym dolnym zakresie jest problem.Gdy jednak przyspieszam dość agresywnie również turbina nie wydaje zadanych dźwięków typu szurgi auta sportowego.Nie wiem czy egr się przycina czy kierownice turbiny się przycinaja ale auto nie łapie trybu awaryjnego w żadnym zakresie obrotow nawet jak krece na maxa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byla tam jakas masakra lekka jak dobrze pamietam. Tam masz elektryczne sterowanie zmienna geo wiec moze i tu lezec problem. Wpierw to powinienes odbadac wszelakie rury weze czy sa szczelne bo moze byc mala nieszczlenosc i beda syki itp.

Edytowane przez wesol

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpialem wężyk podciśnienia od egr bo w tym modelu egr jest mechaniczny nie elektryczny zaslepilem wężyk idący od zaworu sterowania podcisnieniem do egr i odziwo szuranie ustalo. Więc nie wiem teraz czy to wina źle pracującego egr czy co myślicie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mareczek_L

Jestem nowy więc na wstępie witam wszystkich.

Teraz do rzeczy. Kolego Janek82 rozwiązałeś problem? U mnie identyczne objawy i żaden mechanik nie potrafi sobie poradzić. Jeździć każą :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności