Skocz do zawartości

Niskie obroty po wymianie silniczka krokowego


Gość Kuba142

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, posiadam astre F 1.4, sama benzyna, rocznik 1994, model C14NZ, 8V, problem jest taki.

Wymieniłem silniczek krokowy, bo przyszedł jego czas, sądząc bo nie równych i wysokich obrotach silnika, wymieniłem, silniczek pracuje równo, podczas jazdy, w czasie postoju, git, w wcześniej wariował strasznie, po wymianie silnik pracuje na niskich obrotach, wcześniej mogłem z samego sprzęgła ruszać i było ok, a teraz jak z samego sprzęgła, to mi gaśnie i idzie go zadusić nawet.

 

Co może na to wpływać? - resetowałem go, poprzez odłączenie klemy z akumulatora, bo wcześniej, jak założyłem nowy i odpaliłem, to samoczynnie wskoczył na bardzo wysokie obroty, po resecie odpaliłem, poczekałem, do włączenia się wentylatora i zrobiłem próbę, czy trzeba coś regulować?

 

 

PS aby nie tworzyć nowego wątku, mam drugi problem, nie wiem czemu, ale dość obficie leci biały dym z wydechu, wiem, że mamy róznice temperatur ze względu na pogodę, ale czy to normalne? można się udusić w tym dymie, szczególnie na postoju, w czasie jazdy ok.

 

Nie zauważam znaczących ubytków płynu chłodzącego, termostat nowy, nie widze wycieków przy głowicy, masło się nie tworzy, brak bąbelek w zbiorniczku wyrównawczym i innych objawów wskazujacych na uszczelke pod głowicą.

 

Nie ma problemów z temperaturą silnik ładnie pracuje, przynajmniej pracował, zanim z krokowcem się zaczałem barować.

 

Dziękuję : SMILE :

Edytowane przez Kuba142

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

a teraz jak z samego sprzęgła, to mi gaśnie i idzie go zadusić nawet. Co może na to wpływać?

 

Na zimnym nie powinno być problemu bo obroty powinny być podniesione.Na ciepłym? No cóż chcący jeździć trzeba operować pedałem gazu.Teraz wrócił do ustawień że tak powiem fabrycznych,czyli do normalnych obrotów.

 

 

 

 

Nie zauważam znaczących ubytków płynu chłodzącego, termostat nowy, nie widze wycieków przy głowicy, masło się nie tworzy, brak bąbelek w zbiorniczku wyrównawczym i innych objawów wskazujacych na uszczelke pod głowicą.

 

 

To może być para wodna.

Chcesz się upewnić to kup tester zawartości spalin w płynie i zrób sobie test.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, powrót do punktu wyjścia, pojeździłem troche dzisiaj nim po mieście, i problem powrocił, tzn silniczek krokowy nowy, a on dalej sam wchodzi na obroty i momentami nie równo pracuje + doszedł palący się bez przerwy check.

 

Może trzeba zrobić adaptacje tego silniczka? bo kurcze, było ok, i się zwaliło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ten poradnik odnośnie odczytywania błędów przez mostkowanie jest sprawdzony? - bo podpięcie autka pod komputer kosztuje 50 zł ponad.

 

Bo coś się zaczęło pieprzyć, teraz na zimnym/ciepłym przy odpalaniu nie chce się wkręcić na obroty, a jak się wkręci, to pracuje na niskich, poszarpuje, każde dodanie gazu, puszczenie pedału, i silnik się dusi, albo gaśnie, albo po chwili wraca do normalnych obrotów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ten poradnik odnośnie odczytywania błędów przez mostkowanie jest sprawdzony?

 

A widzisz kto go wstawił.? trochę na forum już jestes więc chyba już wiesz kim jest ArKos?

A gdyby ci było mało

 

Wystarczy trochę poszukać.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po mostkowaniu A i B w 10 stykowym gnieździe, miałem pierwszą serie blysków 3 razy, potem pauza, druga seria, 5 błysków. I tak w kółko, ja chyba źle rozumuje ten poradnik, http://forum.opel24.com/topic/26000-kody-bledow-czyli-wstretna-zolta-kontrolka-silnika/

 

po uruchumieniu zapłonu jest kod 12, potem czekam i następują taka opcja, 3 razy seria, stop, druga seria, 5 błysków, i tak w kółko.

Edytowane przez Kuba142

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To juz wiem, jaki jest błąd.

Tylko czemu, skoro wymieniałem silniczek krokowy na nowy, resetowałem auto przez odłączenie go od akumulatora, i taki kod błędu.

Dziwna sprawa.

 

Musze poszperać dalej i szukać :)

Edytowane przez Kuba142

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności