Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Śruby wahacza Astra f


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#11 OFFLINE   slawek548

slawek548
  • Użytkownik
  • 16 postów

Napisano 26 listopad 2016 - 00:42

Nic takiego nie zauważyłem.Interesuje mnie głównie która śruba w podłogę,a która w sanki,muszę poprawić gwint
Nic takiego nie zauważyłem.Interesuje mnie głównie która śruba w podłogę,a która w sanki,muszę poprawić gwint
Sory,zamulił się net i poszło dwa razy.

NIby banalne pytanie,a jednak nikt nie zna odpowiedzi jak widzę :zalamany:



  • 0

Użytkownik jest zalogowany Pan Samochodzik

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#12 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Zasłużony
  • 7040 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 26 listopad 2016 - 08:40

Poczekaj trochę.Ludzie pracują i nie zawsze mają czas.


  • 0

#13 OFFLINE   slawek548

slawek548
  • Użytkownik
  • 16 postów

Napisano 26 listopad 2016 - 12:17

Problem rozwiązany.Dla potomnych,śruba drobnozwojna idzie w tylną tuleję wahacza,czyli w podłogę.
Drobnozwojna,czyli ta ostro zakończona.

  • 0

#14 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Zasłużony
  • 7040 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 26 listopad 2016 - 12:48

Czyli tak jak skręciłeś czy nie?


  • 0

#15 OFFLINE   slawek548

slawek548
  • Użytkownik
  • 16 postów

Napisano 26 listopad 2016 - 14:31

Skręcone było dobrze,tylko z jednej strony,tej z której pojawił się luz,jakimś cudem tulejka centrująca weszła zbyt głęboko i uszkodził się gwint śruby.Dziś byłem w serwisie opla po śruby i gość potwierdził,że w podłogę idzie śruba ostro zakończona.
  • 0

#16 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Zasłużony
  • 7040 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 26 listopad 2016 - 18:55

jakimś cudem tulejka centrująca weszła zbyt głęboko i uszkodził się gwint

 

Czyli to jakiś bubel.Tulejka ma taką średnicę zewnętrzną że nie ma prawa się wcisnąć gdziekolwiek.Ona po dokręceniu śrubą do oporu ma dolegać całą płaszczyzną do podstawy otworu.I to dokręcenie ma stanowić podstawę likwidacji luzów.

Ale fakt komuś się może przydać która śruba gdzie gdy nie zapamięta tylko wrzuci do jednego kubełka.


  • 0

#17 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 20635 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 27 listopad 2016 - 12:32

tak z ciekawosci
z obu stron zmieniales czy tylko z jednej ??
latanie pytanie pisanie po forach
a wystarczylo z drugiej strony odkrecic i porownac
  • 0

#18 OFFLINE   slawek548

slawek548
  • Użytkownik
  • 16 postów

Napisano 27 listopad 2016 - 20:59

To nie był bubel,tylko mój pośpiech.Najpierw przez pomyłkę wkręciłem kawałek śrubę z nacięciem.Ona złapała tulejkę,skręciła ją, zmniejszając jej średnicę i dlatego weszła w gniazdo gwintu.
Z obu stron zmieniłem.
  • 0

#19 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 20635 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 27 listopad 2016 - 22:11

i z obu pomerdales ??
  • 0

#20 OFFLINE   slawek548

slawek548
  • Użytkownik
  • 16 postów

Napisano 27 listopad 2016 - 22:12

Zapytać to chyba nie grzech i nie boli.
  • 0





Podobne tematy: Collapse