Skocz do zawartości

Dławienie Silnika Astra 2 1.6 8v, po czyszczeniu EGR


Gość luki895

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam Astrę 2 1.6 8v 2003r i mój problem wygląda identycznie jak na filmiku https://www.youtube.com/watch?v=XVHX5cIHVg4

Byłem u mechanika, zdiagnozował, że jest to EGR bo był zasyfiony. Dzisiaj znowu pojawił się taki problem. Podjechałem, mówił że trzeba będzie go wymienić bo mimo że zasyfiony, dalej go blokuje i przez to gaśnie czasem. U mnie gdy występuje taki problem (nie za każdym razem. Tylko w czasie jazdy czasem po kilku dniach lub co chwile) to gdy przytrzymam go na rozruszniku to zaskakuje i chodzi normalnie. Moje pytanie brzmi tak, że oddawać do tego samego mechanika i niech wymienia EGR lub samemu to zrobić jak dostęp do niego łatwy czy dawać do innego mechanika. Tutaj problem jest o tyle zły, że nie dzieje się to cały czas. Oddam do mechanika a jemu będzie działało i nic nie zdiagnozuje. Gdy był podpięty pod komputer w takim stanie, to nic konkretnego nie pokazało. Z czym by mógł być taki problem oprócz EGR??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

 

 

Dzisiaj znowu pojawił się taki problem. Podjechałem, mówił że trzeba będzie go wymienić bo mimo że zasyfiony, dalej go blokuje i

 

No i fajnie.czyli brudny olej w silniku jest powodem do wymiany silnika.?Myślę że nie.Pierwsze to wyczyszczenie brudnej części ,pomierzenie jej czy sprawna a na końcu wymiana.

Ale pierwsze to było by zmiana mechanika albo samemu poczytać sam naprawiam ,instrukcję i zgodnie z zasadą chcesz zrobić dobrze zrób sobie sam.

 

 

 

Gdy był podpięty pod komputer w takim stanie, to nic konkretnego nie pokazało

 

 

A o co konkretnego by tobie się rozchodziło.Czyżbyś liczył na to że program powie mechanikowi,,wymień silnik,,?

Tak łatwo nie ma.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto go zniknąć. Wyprogramowanie to po prostu usunięcie urządzenia które wytwarza lub zacznie wytwarzać błędy i wtedy pogarsza pracę silnika.Niejednokrotnie ją pogarsza bez wywalonych błędów. I wtedy masz szukanie,wymienianie różnych części a to EGR który pracuje w granicach błędu pogarszając kulturę pracy silnika ale jeszcze błędu nie wywala.

Więc moim zdaniem warto.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek zadzwonię i zapytam jaki jest koszt wyprogramowania. A przy wyprogramowaniu trzeba by było pisać nowy program? Bo jeśli tak, to od razu wywalił bym katalizator (te 2 KM więcej :-D). A uważacie, że EGR jest sprawcą gaśnięcia auta??

Edytowane przez luki895

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności