Gość luki895 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Ja czytałem że Eye pracuje na małych i średnich a na wielkich jest zamknięty. Przyjmijmy ze się mylę i masz rację, to jak zacięty EGR na otwarciu może powodować gasniecie auta. Czy to możliwe, czy tylko puste słowa mechanika bo nie znalazł innej przyczyny??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) EGR pracuje na małym i średnim obciążeniu.Na wolnych i pełnym jest zamknięty. To co się stanie gdy przechodząc ze średniego na wolne zostaje otwarty i cały czas dopuszcza spaliny.? Niestety myślę że musisz podpiąć do komputera i przeglądnąć parametry Edytowane 28 Listopada 2016 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luki895 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 No niby to logiczne co piszesz czyli w sumie to się wiąże w całość. EGR się zacina, cały czas wpuszcza spaliny, nie ma jak się paliwo spalić bez tlenu i gaśnie. Chyba że dodaje gazu to nie gaśnie, i gdy trzymam na rozruszniku. Chyba że jest jakaś inna teoria, ale nic mi do głowy nie przychodzi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Dla tego piszę o odczytaniu parametrów w blokach.Tak to wymienisz pół silnika.Musisz sprawdzić który czujnik ci szwankuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luki895 Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Tylko problem w tym że to dzieje się raz na jakiś czas. Nie wyczaje żeby się na dany dzień z mechanikiem umówić. Dlatego na początku spróbuję się złapać tego za co mechanik wziął pieniądze, potem dalej. Chce właśnie po to zaślepić aby bez pewności nie wymieniać go albo coś l A gdzie byłby zawór w z16se?? W miarę łatwy dostęp??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luki895 Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 W ssobotę będę w domu to wszystko się okaże. Może błędu nie wejdzie w tryb awaryjny na czas sprawdzenia. Najgorsze jest to że nie gaśnie systematycznie, raz po przejechaniu ok 400km. Nic. Może coś z tego będzie, a jak nie to muszę szukać mechanika z tak jak wspomniane wyżej TIFEM   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Z Tisem. chyba   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luki895 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Pomyłka   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luki895 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Odpiąłem EGR, zobaczymy jaka będzie reakcja silnika jutro, bo dzisiaj raczej nie sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.