Gość Marcin444 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Niestety łożyska mocno były zurzyte no i miała bardzo duże luzy bo przy zmianie biegow podczas jazdy zawsze towarzyszylo szarpniecie. Myślałem ze to poduszki ale one są ok.Chcialem kupić używke ale po pierwsze nie wiadomo co kupie a po drugie to jest stare auto wiec i wiekszosc uzywek jest juz w kiepskim stanie. Za używke zawolał mi 300zl i daje tylko gwarancje rozruchową,a za remont kompletny w specjalistycznym warsztacie powiedział max 600zl i rok gwarancji.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 (edytowane) Słabo szukałeś. F20 można za 150 kupić, a co dopiero F13, których na szrotach są setki. Zobacz mój przykład - kupiłem skrzynię F16 z nexii za 60zł, tyle, że skasowałem luz na różnicówce i jakoś wytrzymuje te 350+ Nm. A łożyska, to nie jest powód szarpania. Sprzęgło jak wygląda? Bo prędzej tu jest błąd, a nie w samej skrzyni. Skrzynia jak się psuje, to są trudności we wbijaniu biegów, zgrzyty, wypadające biegi(nie zawsze), wycie(tu przeważnie brak oliwy), wycieki oliwy na przegubach(tu uszczelniacze, albo luz na różnicówce). Edytowane 4 Grudnia 2016 przez ja37   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin444 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 No właśnie sprzęgło ma dopiero pezejechane 5tyś i kupilem je za 480 zl firmy SACHS.Wiesz silnik mam wyremontowany na tip top wiec i skrzynie chce zrobic na igłe zeby juz cieszyc sie tym autem jeszcze długo. Wiem ze to stare auto i ze sie juz nie oplaca jego remontowac ale ja mam do niego sentyment i lubie go wiec nie załuje ani jednej złotówki wydanej na remont.☺   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 Tylko pochwalić sentyment Ja tez mam sentyment, trzecia z kolei corsa b. Zaczynałem od x14sz, skończyłem na razie na z20let - 2,0 turbo A na pewno masz szczelne wszystkie wężyki podciśnieniowe i odmowe? To też może być przyczyną szarpania, masz map-sensor, więc różnice podciśnień są bardzo ważne.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin444 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 No wlasnie map-sensor jest nowy i wężyki też wymieniłem.Zobaczymy co bedzie po remoncie skrzyni. Witam ponownie. Otóż dziś odebrałem skrzynie od fachowca. Wszystko jest ok i gotowe do zamontowania. Ale fachowiec powiedził żebym wymienił sobie łożysko podtrzymujące wałek zdawczy w kole zamachowym. Więc odkręciłem sprzęgło i nawet koło zamachowe i o dziwo nie znalazłem tam żadnego łożyska ani nawet pozostałosci po nim.Fachowiec twierdzi ze na wałku nawet miejsce jest na takie łożysko i najprawdopodobniej ta skrzynia nie jest od tego modelu skoro w kole pasowym nie ma łożyska. Juz nie wiem co mam myśleć,może panowie wiedzą czy powinno tam być jakimś cudem łożysko.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Ja w żadnym z moich silników łożyska nie miałem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin444 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Czyli jest duża szansa że tam nie ma łożyska i że skrzynia jest oryginalna. Kamień z serca.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.