Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Słabe ogrzewanie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
45 odpowiedzi w tym temacie

#11 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Zasłużony
  • 6350 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 05 grudzień 2016 - 20:36

Wentylator od chłodnicy jest na początku komory silnika.On pracując chłodzi duży obieg chłodzący.Mały obieg to właśnie układ nagrzewnicy.

Bardzo prawdopodobne jest podmiana węży jak pisał Beny


  • 0

Użytkownik jest zalogowany Pan Samochodzik

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#12 OFFLINE   Calibra 2.0 8v 115

Calibra 2.0 8v 115
  • Użytkownik
  • 21 postów
  • Model:Opel Calibra
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 05 grudzień 2016 - 20:42

To jak napisałem jak będę miał coś czasu to sprawdzę jutro,

 

Zamienię te węże i dam znać.


  • 0

#13 OFFLINE   Calibra 2.0 8v 115

Calibra 2.0 8v 115
  • Użytkownik
  • 21 postów
  • Model:Opel Calibra
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 07 grudzień 2016 - 20:48

Sprawdziłem te węże od nagrzewnicy i jest wszystko z nimi ok, bo w sumie inaczej nie da się ich podłączyć,

 

a ogrzewanie nadal jest słabe, a po załączeniu wentylatora to wcale nie ma ogrzewania. Już nie wiem gdzie szukać przyczyn,

 

czy ten termostat coś nie tak


  • 0

#14 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Zasłużony
  • 6350 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 07 grudzień 2016 - 20:50

Termostat przecież możesz sprawdzić czy gdy  na wskaźniku masz ok 70 st.C rura do chłodnicy jest ciepła.Jeżeli tak to jest do wymiany.


  • 0

#15 OFFLINE   Calibra 2.0 8v 115

Calibra 2.0 8v 115
  • Użytkownik
  • 21 postów
  • Model:Opel Calibra
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 07 grudzień 2016 - 21:34

No właśnie nie jest ciepła dopiero jak ma 90 to wtedy tak


  • 0

#16 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Zasłużony
  • 6350 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 08 grudzień 2016 - 09:25

To jest w porządku.Jeżeli masz też gorące węże od nagrzewnicy o zostaje jednak klapka obiegu w wentylatorze nagrzewnicy .

Jak masz podłączone węże do reduktora LPG?


  • 0

#17 OFFLINE   Calibra 2.0 8v 115

Calibra 2.0 8v 115
  • Użytkownik
  • 21 postów
  • Model:Opel Calibra
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 08 grudzień 2016 - 20:05

No jest ten trójnik który rozchodzi do nagrzewnicy i na reduktor, a co do klapki to właśnie patrzyłem i zamyka się do końca i otwiera.

 

Uszczelka przy tej klapce też cała


  • 0

#18 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Zasłużony
  • 6350 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 08 grudzień 2016 - 20:19

Rozumiem że masz podłączony reduktor szeregowo w układ chłodzenia.Może masz zablokowany przepływ przez niego?


  • 0

#19 OFFLINE   Calibra 2.0 8v 115

Calibra 2.0 8v 115
  • Użytkownik
  • 21 postów
  • Model:Opel Calibra
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 08 grudzień 2016 - 20:39

Ale jakby mógł być zablokowany ?  Znowu nagrzewnica jest gorąca.

 

To co z tym zrobić żeby sprawdzić ? Zdjąć węże z reduktora zaślepić jakoś i sprawdzić na benzynie ?


  • 0

#20 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Zasłużony
  • 6350 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 08 grudzień 2016 - 21:21

Nie napisałeś jak masz podłączony reduktor.Masz go dopiętego na dwóch trójnikach do węży od nagrzewnicy (równolegle)?

Czy wąż idący z silnika idzie do reduktora ,wychodzi z niego i idzie do nagrzewnicy.Drugi wąż jest nie rozcinany.(szeregowe)

Jeżeli to drugie to rozpięcie węży na reduktorze i złączenie ich złączką omija reduktor i w en sposób można wykluczyć jego udział w problemie.

 

To pierwsze rozwiązanie raczej nie będzie miało wpływu na ogrzewanie.Ale na upartego można wypiąć trójniki i zastosować złączki.


  • 0





Podobne tematy: Collapse