Skocz do zawartości

SIlnik 1.7 Diesla


Gość Shanon32

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Shanon32

Witam.Posiadam opelka astrę g i mam problem z rozpoznaniem modelu silnika.W papierach pisze,że jest to model 1.7 TD,lecz ma też wpisane 75 KM.Zagłebiłem się w temacie i silniki TD generują moc 68 KM a nie tak jak mam wpisane 75 KM oraz spalanie dla TD wynosi jakieś 6,5-7,5 l/100 km.W mojej asterce wynosi jakieś 5-5,5 l/100 km.Więc nie wiem już czy bład w papierach i jest to może jednak silnik "dci" czy ten "td"'

post-54378-0-44889600-1481206699_thumb.jpg

oto zdjęcie silnika,proszę o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość leszek 398

 

 

W papierach pisze,że jest to model 1.7 TD,lecz ma też wpisane 75 KM.

A jaką wpisali dokładną pojemność silnika?

1686cm to ISUZU.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sie tak nie cieszył z tego ze to Isuzu. Ale życzę bezproblemowego użytkowania jednostki i pociechy z niskiego spalania bo o mocy to przez uprzejmość nie wspomnę ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się dba to się ma. Ja na szczęscie trafiłem na w miarę dobrze uchowany egzemplarz. Po za jakimiś wymianami typu aku, altek, rozrusznik czy zawór tcv na pompie wszystko śmiga az miło. Autko mam 4 lat i z czystym sumieniem mógłby je polecić. Nalatane 320 kkm : SMILE : (pod warunkiem że przebieg nie był zaniżony o jakieś, strzelam - 100 kkm).

Edytowane przez Cris91

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja miałem pecha hehe, na szczęście jeszcze sterownik i pompa żyją wiec póki co jeżdżę ale kasy juz wsadziłem drugie tyle co buda warta. Blacha stan bdb. Jedynie mankamenty, padajacy altek, vacupompa, elektromagnes sprężarki klimy, wiecznie urwana lapa przednia silnika, problemy z pucha filtra paliwa i modulem grzania swiec, egr i przeplywka i servo uprzykrzaly mi życie :)

Na szczescie kosztem czesci dalo sie wszystko stosunkowo tanio samemu naprawic choc dostep jest mocno sredni a rozwiazania typowe pod aso.

Aha, przewody hamulcowe tez juz nowe...

Czekam na sterownik pompy i zawór pompy do kompletu Usterki ;)

Moje szczęście ze sam samochód mnie nic nie kosztował.

 

Szczerze, chyba polecał bym pancerny 1,6 z lpg... ;) bo i moc w pedale tam juz jest a mozna przyoszczędzić na usterki.

Edytowane przez snejku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności