Skocz do zawartości

Spadające obroty


Gość Marcin444

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 145
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dzis panowie udało mi się pomierzyć te styki przy sterowniku. Opisze dokladnie jak to zrobiłem i prosze o poprawienie mnie jesli coś zle zrobilem. Dostałem sie do sterownika odkrecilem go wraz z obudową od ramy auta,wypiołem dwie długie kostki ze sterownika i odłorzyłem sterownik na siedzenie auta.Pomierzyłem wartosci według wskazanych przez was wytycznych. Tj.

 

D2-masa (zapłon włączony) wyszło 0.12v.

C14 zapłon włączony wyszło 0.12v

C13 zapłon włączony przepustnica całkiem otwarta wyszło 0.12V

C13 zapłon włączony przepustnica zamknięta o.11v.

Albo ja cos zle robie albo miernik walniety. Ale miernik sprawdzałem na czujniku przepustnicy i pokazuje 5v wiec vhyba jest dobry. Zastanawiają mnie te niskie wartości. Dodam że mase bralem otworu po wkręcie który mocuje maskownice progu wewnatrz auta.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterownik ma być przykręcony i wtedy ma masowanie.Jeżeli mierzysz wartości na jednej wtyczce to gdy odłączysz drugą to masz obwody rozpięte.Wiec mierząc jedną wtyczkę ,druga musi być wpięta a sterownik przynajmniej umasowiony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha. No to jednak zrobiłem wszystko zle. Ide zrobić jeszcze raz tak jak opisałś.

Wlasnie tak zrobiłem. Dokreciłem sterownik wraz z obudową na swoje miejsce i wpoołem tą drugą wtyczke do sterownika. Teraz wszystkie wartosci pokazuje 0v.

Ale zauważyłem jedną rzecz. Otóż jeden z kabli które idą do wtyczki czujnika przepustnicy ma przerweną izolacje. W środku druciki nie są naruszone ale izolacja pęknięta jest. I zastanawiam sie czy to morze mieć wpływ na prace silnika i to przerywanie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj to będzie problem bo sterownik jest w dość trudnym miejscu schowany i bez wykrecenia jego nie da się zmierzyć bo ciężki dostęp kiedy wykrece sterownik to masy nie bedzie.

Zrobiłem umasowienie sterownika poprzez dobanie kabla. Wartosci wyszły nastepujace:

D2-masa (zapłon włączony)jest 0v

C14 zapłon włączony jest 5V.

C13 zapłon włączony przepustnica całkiem otwarta ma być 4.2-4.8V a jest teraz 0v.

C13 zapłon włączony przepustnica zamknięta ma być 0.3-1.1V a jest 0v. Czyli coś jest skopanego ze sterowaniem przepustnicy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności