Skocz do zawartości

Spadające obroty


Gość Marcin444

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 145
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość Marcin444

Lewe powietrze raczej jest wyeliminowane bo dzis zdjołem ten gruby wąż idący ob filtra powietrza do plastikowej kopułki na przepustnicy i zatkałem szczelnie wlot powietrza,auto prawie zgasło ale udało sie mu wejsc na obroty mimo zatkanego calkiem wlotu powietrza.I nie słyszałem potem zadnego syczenia zeby gdzies ciągło lewe powietrze.Dziwi mnie tylko to że mimo zatkanego całkowicie powietrza auto jednak nie zgasło

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dziwi mnie tylko to że mimo zatkanego całkowicie powietrza auto jednak nie zgasło

Nie ma nic dziwnego że auto nie zgasło skoro jak jednak wygląda że ciągnie lewe powietrze.

Po zatkaniu powinno zgasnąć.A co zrobiło? Sam sobie odpowiedziałeś.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatkałeś wlot powietrza.Tak?

Silnik pracuje dalej.Tak?

To o czym innym to świadczy?Skąd silnik bierze powietrze do pracy?Chyba że niedokładnie zatkałeś.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marcin444

Dzis zmow przejrzałem wszystko dokładnie i nie znalazlem przedmuchow. Zamuwiłem na jutro czujnik położenia przepustnicy, jesli to nie pomorze to bede kupował sondę lambda,a jak i to nie pomoze to wtrysk wymienie.

Byłem aby sczytali błędy na komputerze ale dostalem odpowiedz ze do tego rocznika nie mają złącza i mnie zbyli.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewego powietrza szukaj od przepustnicy do samych zaworów ssących.

Nie ma tak, że na samej benzynie silnik chodzi.

Nie zawsze słychać, ciężko posprawdzać wężyki podciśnieniowe pod przepustnicą?

Bo uszczelki kolektora ssącego nie podejrzewam, jak nie była ruszana.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marcin444

Powiem tak: dziś wypiołem wszystkie werzyki gumowe i te cieniutkie plastikowe idace z tyłu do przepustnicy i te z przodu przepustnicy też.A tagrze te wężyki co odchodzą od sztywnego węża od serwa hamulca.Po prostu wszystkie ktore są odpowiedzialne za podcisnienie i doprowadzenie powietrza.Sprawdziłem je dokładnie wzrokowo a tagrze przedmuchalem powietrzem.Wszystkie wloty tych wężyków do przepustnicy też wyczyścilem. Nawet odkreciłem przepustnice i wymieniłem pod nią uszczelkę. Uszczelka pod kolektorem ssącym jest nowa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marcin444

Pod przepustnicą jest tylko jedna uszczelka i pasuje od poloneza bo jest identyczna. No zapomniałem dodać że właśnie krokowca też sprawdzałem i oring jest ok. Przepraszam panowie za to moje "biadolenie" ale wyremontowałem cały silnik i skrzynie a on nadal nie chce mnie słuchać i juz ręce mi opadają bo nie mam pomysłu co może powodować takie zachowanie silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności