Skocz do zawartości

Nie można odpalić po 15 minutach postoju- ostygnie i jest OK


Gość Bestia

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To nie sa typowe objawy czujnika wału. Podobne objawy moze dawac sterowni9k silnika, ale w cdti bardzo rzadko się psuje, Nie wiem jak z wtryskiwaczami, u kumpla takie objawy były przy uszkodzonym wtryskiwaczu(bmw)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jeszcze moduł świec żarowych.

Z tego co pamiętam to są 4 rozwiązania na forum:

- pompa paliwa (za małe ciśnienie), ew. wtryski

- rozrusznik

- moduł świec

- i chyba jeden z czujników temp.

Ale dokładnie to trzeba samemu poszukać na forum.

 

With mobilephone sent.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jeszcze moduł świec żarowych.

Z tego co pamiętam to są 4 rozwiązania na forum:

- pompa paliwa (za małe ciśnienie), ew. wtryski

- rozrusznik

- moduł świec

- i chyba jeden z czujników temp.

Ale dokładnie to trzeba samemu poszukać na forum.

 

With mobilephone sent.

Uklad paliwowy sprawdzony w aso i rozkladaja rece :( moduł świec? Przeciez cieły diesel nie grzeje świec wiec nawet gdyby był uszkodzony to auto z tego nie korzysta.. a rozrusznik? Kurde kręci więc? :( Edytowane przez Bestia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień ASO?

Widać z dupy mechaniki są.

Szkoda gadać ... :( dobry mechanik to taki co obserwuje samochod i nie rozkłada rak :( tak mozna w nieskonczonosc na lawecie tam jezdzic :( dodam ze to sie zdarza tak raz w miesiacu :( sama sie za to wezme tylko od czego zaczac? :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawa takiego uszkodzenia to nie prosta sprawa. Z problemem wystepujacym okresowo, to walka w ciemno. ASO zapewne nie chce Cię narażac na wymiany czesci podejrzanych, bez 100% pewnosci ze sa uszkodzone.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym ci proponował przeczytać http://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ciezko-pali-gdy-jest-goracy/page-2

 

A na początek zająć się najtańszą naprawą czyli rozrusznik.A potem reszta co pisał kicaj

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym ci proponował przeczytać http://forum.opel24.com/topic/68454-silnik-17-cdti-z17dth-101-km-ciezko-pali-gdy-jest-goracy/page-2

 

A na początek zająć się najtańszą naprawą czyli rozrusznik.A potem reszta co pisał kicaj

Rozrusznik kreci wiec jest ok. Gdyby to byla jego wina to nie dzialoby sie to tylko na ciepłym chyba... Edytowane przez Bestia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że kręci nie znaczy że ok.Poczytaj jak ważne jest dobre zakręcenie rozrusznikiem w dieslu.

Jest na forum wiele tematów o problemach z odpalaniem które ustępują po regeneracji rozrusznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności