Skocz do zawartości

Twarde węże chłodnicy Astra H


Gość mariusz1415

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 110
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Kompresja ok, okolice 15-17 to stan normalny dla zdrowego silnika.

Bardziej martwi mnie różnica między 1 a 3 cylindrem. 18,2 a 16,5 to spory rozstrzał.

Ja bym zmierzył jeszcze na zimnym, będzie chyba nieco wiarygodniej.

Rozumiem, że przekaźnik pompy paliwa wyjęty podczas pomiaru?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mariusz1415

To jutro na zimnym jeszcze sprubuje.

Co może być winne że taka różnica jest?

Przekaźnika nie wyjmowałem bo nie wiem który,bezpiecznik wyjąłem ze skrzynki w komorze silnika od pompy paliwa i bez niego auto nie odpaliło

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

bezpiecznik wyjąłem ze skrzynki

Starczy. Chodzi o to, żeby pompa nie podawała paliwa :)

 

 

 

Co może być winne że taka różnica jest?

1. Uszczelka głowicy

2. Wypalone zawory

3. Zjechane lub zapieczone pierścienie

To takie najbardziej spotykane...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do cylindrów w których stwierdzono zbyt niskie ciśnienie sprężania, wstrzykuje się niewielką ilość oleju silnikowego (5 ml) i ponownie mierzy ciśnienie.


Próbę olejową robi się według metodyki:


  1. Wlewać bezpośrednio przed pomiarem (30 sek.) oddzielnie do każdego cylindra po 5 ml oleju silnikowego (takiego jaki jest używany w silniku - oczywiście świeżego).
  2. Utrzymujemy powtarzalności przez m.in. systemowy pomiar (najpierw pomiary 1,2,3,4.. cylindra na sucho potem pomiar z olejem w tej samej kolejności).

Dla jasności:


Nie "pierwszy cylinder od akumulatora" tylko cylinder 1, 2 itd a kolejność liczy się od rozrządu, czyli ten pierwszy od akumulatora jest cylindrem 4.



Poczytaj trochę na necie.


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mariusz1415

Mam pomiary na zimno:

1 cylinder od rozrządu:

18,2bar

2 cylinder:

15,5bar

20,5bar po próbie olejowej

3 chlinder:

18,3bar

4 cylinder:

18,3bar

Co o tym sądzicie?

Pierścienie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wszystkich robiłeś próbę olejowa.?Czy tylko w drugim.

Według mnie na drugim możesz mieć UPG bo pisałeś że twardnieją ci węże od układu chłodzącego.

A pozostałe masz chwycone nagarem pierścienie.

Edytowane przez adam1954
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności