Skocz do zawartości

Problem z połączeniem Astra F


Gość grand

Rekomendowane odpowiedzi

11.9 V to wygląda na padający aku..

Sprawdź jakie masz napięcie na samym aku.

 

Ale mimo wszystko napięcie masz na wtyku więc powinno być ok.

Spróbuj mu dać 4096 zamiast 1024

Opcje BM 16

Ustawienia wg instrukcji od VIAKEN działały wcześniej. W załączniku dorzucam screen'y z programu oraz ustawień w systemie portu.

post-54546-0-93742400-1483094365_thumb.jpg

post-54546-0-69578300-1483094366_thumb.jpg

post-54546-0-83282700-1483094367_thumb.jpg

post-54546-0-38399800-1483094580_thumb.jpg

post-54546-0-54158400-1483094584_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Cóż wypadałoby podpiąć się do innego opla aby sprawdzić czy to na pewno interfejs.

Możesz jeszcze wgrać wirtualny system XP i zobaczyć czy tak pójdzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż wypadałoby podpiąć się do innego opla aby sprawdzić czy to na pewno interfejs.

Możesz jeszcze wgrać wirtualny system XP i zobaczyć czy tak pójdzie.

Wirtualny system już był, inny laptop też nawet 3 sztuki różne, do tego systemy Windows XP Pro, Windows 7 Ulti, Windows 7 Starter oczywiście z wymuszeniem braku podpisów cyfrowych dla sterowników uruchamiane. System na którym się komunikował wcześniej to XP. Linie zasilania i mas sprawdzałem pytanie tylko jak sprawdzić linie K bo to prawdopodobnie ona coś nawala. Czy ktoś może wie jak zrobić to mało inwazyjnym sposobem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://pinoutguide.com/CarElectronics/opel_10pin_diag_pinout.shtml

 

B - pin B9

G - pin D11

 

Tyle możesz sprawdzić jeszcze, czy sa przejścia z gniazda do kompa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpinasz akumulator i mierzysz czy jest przejście pomiędzy złączem diagnostycznym, a komputerem silnika, numeracja pinów jest, co więcej chcesz??

Później po włączeniu akumulatora możesz sprawdzić masę i + na gnieździe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpinasz akumulator i mierzysz czy jest przejście pomiędzy złączem diagnostycznym, a komputerem silnika, numeracja pinów jest, co więcej chcesz??

Później po włączeniu akumulatora możesz sprawdzić masę i + na gnieździe.

sprawdzone, jest przejście

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze przejście ze złącza na sterownik

Wtyczka sterownika pin D-8 i wtyk diagnostyczny pin B

I wtyczka sterownika pin B-7 i wtyk diagnostyczny pin G (to jest linia K-line)

Edytowane przez adam1954
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności