Skocz do zawartości

Coś dzwinego zaślepionego...


Gość mateusz1728

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mateusz1728

Czy wiecie może od czego może być ten zaślepiony przewód ?

I na drugim zdjęciu od czego odpowiedzialny jest ten element? Jest on tak druciarsko naprawiony...

Czy może mieć związek z tym, że ciężko mi wchodzą biegi 1 i 2??

post-54556-0-75724400-1483109356_thumb.jpg

post-54556-0-59020700-1483110466_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad.2. To jest pewnie miejsce mocowania linki zmiany biegów. Ona jest (znaczy ta linka) jest tam wciskana na taką kulkę wyrabia się to gniazdo i później jest taki efekt, że na światłach chcesz ruszyć to lina wyskakuje z tej kulki i spada. To rzeczywiście taka najprostsza metoda jej naprawy. Lewarek wtedy ciężej chodzi. Ja zawsze kulkę owijałem jakimś śliskim papierem i na chama nabijałem tą linkę, tu widzę ktoś przykręcił blachowkrętem. To jest taka podstawowa usterka, że ta linka spada. Przeważnie po naprawie ciężko lewarek chodzi. Można też wymienić linkę tylko że ona coś koło 800zł kosztuje i brak dostępności tylko serwis.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mateusz1728

Ad.2. To jest pewnie miejsce mocowania linki zmiany biegów. Ona jest (znaczy ta linka) jest tam wciskana na taką kulkę wyrabia się to gniazdo i później jest taki efekt, że na światłach chcesz ruszyć to lina wyskakuje z tej kulki i spada. To rzeczywiście taka najprostsza metoda jej naprawy. Lewarek wtedy ciężej chodzi. Ja zawsze kulkę owijałem jakimś śliskim papierem i na chama nabijałem tą linkę, tu widzę ktoś przykręcił blachowkrętem. To jest taka podstawowa usterka, że ta linka spada. Przeważnie po naprawie ciężko lewarek chodzi. Można też wymienić linkę tylko że ona coś koło 800zł kosztuje i brak dostępności tylko serwis.

Czy może to mieć wpływ na to że jak redukuje z wyzszego na dwojke ciezko wchodzi i zgrzyta?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynka zawsze ciężko wchodzi jak się do końca nie zatrzymasz. Natomiast dwójka jest synchronizowana i nie powinna zgrzytać jeśli się tak dzieje to tylko uszkodzony synchronizator może być (czyli skrzynia do naprawy). Ewentualnie możesz się poratować jakimś ceramizerem ale to tymczasowy zabieg i tak w końcu skrzynia pójdzie do remontu.

PS.

Nie podałeś jaki silnik więc zgaduję, że masz 1,9. Koszt linek podałem do 2,0 bo taki obecnie posiadam i akurat kilka miesięcy temu pytałem ile one do mnie kosztują.

Edytowane przez koni2305

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mateusz1728

Jedynka zawsze ciężko wchodzi jak się do końca nie zatrzymasz. Natomiast dwójka jest synchronizowana i nie powinna zgrzytać jeśli się tak dzieje to tylko uszkodzony synchronizator może być (czyli skrzynia do naprawy). Ewentualnie możesz się poratować jakimś ceramizerem ale to tymczasowy zabieg i tak w końcu skrzynia pójdzie do remontu.

PS.

Nie podałeś jaki silnik więc zgaduję, że masz 1,9. Koszt linek podałem do 2,0 bo taki obecnie posiadam i akurat kilka miesięcy temu pytałem ile one do mnie kosztują.

Silnik to 2.5 CDTI. No to najgorsze przede mna. Jaki koszt regeneracji?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności