Skocz do zawartości

Instalacja pod lusterka Corsa b


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Wystarczą twoje słowa :)

 

Jak znajdziesz na googlarce schemat połączeń tego przekaźnika wczesniej, niż ja dostanę sie do swojego, to wrzuć tu dla potomnych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to po naciśnięciu włączenia od grzania lusterek po 4 minutach sam się wyłączał ale to było dawno jak miałem corsę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BogusBGS97

Ja37, czy zakładałeś w swojej Corsie domykanie szyb ? mam założony alarm (nwm jeszcze jaki nie mogę go znaleźć) i widziałem na allegro moduły domykania szyb, z tego co wyczytałem to muszę mieć autoalarm z funkcją domykania szyb oraz ten osobny moduł, tylko nwm jak to działa w praktyce a chciałbym żeby szyby domykały się po 2x naciśnięciu przycisku uzbrajania lalrmu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BogusBGS97

Rozumiem że do szyb masz przekaźnik zwierny, który po otrzymaniu impulsu zamyka szyby, tylko czy wtedy jeżeli dajmy na to mam tylko szyby uchylone na np.10cm to jak dam im 15 sekund na domknięcie a one domomonom się po 5s to czy silniczek po jakimś czasie się nie stałą?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do szyb są dwa przekaźniki, zwierno/rozwierne, bo na czas domykania trzeba rozłączyć połączenie kierowca/pasażer.

Silniki się nie spalą, działa to tak samo, jak przyciskanie przycisku, zobacz, że słychać klik i silnik się rozłącza, mimo, że trzymasz wyłącznik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BogusBGS97

Czyli rozumiem, że wystarczy przeciąć przewód w drzwiach kierowcy, ten od sterowania prawą szybą, wstawić pomiędzy przekaźnik (załącznik 1) podłączyć tak: "85" masa, "86" +12V z alarmu (najlepiej ok.10s) "30" sterowanie silnika od strony przełącznik, "87" sterowanie silnik od strony lewych drzwi. Następnie drugi przekaźnik, taki sam tylko "85" masa, "86" +12V z alarmu, "30" plus z akumulatora, 87 pusty "87a" podłączone do przewodu zamykające lewą szybę oraz styku 87 na 1 przekaźniku. Czy to będzie poprawnie?

post-54435-0-80273400-1483430335_thumb.jpg

Edytowane przez BogusBGS97

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności