Gość koni2305 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Jest jeszcze inna opcja, jeśli auto stoi na ulicy (nie garażowane) to złomiarze mogli sobie chcieć wyciąć katalizator i może ich ktoś spłoszył że nie dokończyli. Choć mało to prawdopodobne bo raczej w busach wycinają pod osłoną nocy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kapiszonowiec Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Już wiadomo...ehhhhh okazało się że w tłumiku było 3 metry waty i pewnie to zapchało tłumik i dalej już wiadomo...kurde możliwe że to przez to? mój mechanik mówił że tak, hmm sam już nie wiem   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) W katalizatorze wata?Kto ją tam wsadził. W tłumikach jest stosowana wata ale nie w katalizatorze. Coś mi się wydaje że mechanik chce na tobie podwójnie zarobić.Sprzedać wkład katalityczny i i założyć zamiennik. Zamiennik i tak moim zdaniem musiałbyś kupić.Ale wkład sam sobie możesz sprzedać.Poczytaj na google ile za niego biorą. Edytowane 7 Stycznia 2017 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hak64 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Ta wata to efekt wybuchu niedopalonego paliwa w tłumiku. Podepnij wóz do kompa i odczytaj błędy, bo skoro niedopalone paliwo trafia do wydechu, to coś jest nie tak z dawką paliwa, albo wypadają zapłony.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Hak ale 3 metry waty po wystrzale? W katalizatorze? A gdzie wkład katalityczny.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hak64 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 W katalizatorze? Przecież napisał, że w tłumiku Kiedyś (lata temu) wyciągałem "ręcami" wełnę z końcowego tłumika Poloneza...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 W oryginalnych tłumikach trafia się wełna stalowa do lepszego tłumienia akustycznego, ale nie w katach. Tłumiki w zamiennikach niestety są dużo głośniejsze niż ori i szybciej się wypalają.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Hak to nie jest tłumik tylko katalizator. A taki rysunek wrzucił założyciel tematu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 przeciez zawsze jest wypelnienie w fabrycznym wydechu co w tym dziwnego ze 3 metry wyszly ?? nic zatkasz wydech (szczelny) to silnik zgasnie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Panowie,po pierwsze to założycielowi tematu się coś pozajączkowało.W 2000r z tego co przerobiłem ale mogę się mylić,nie było jeszcze Silników rodziny ,,Z" z katem przy kolektorze.Padło pytanie o kod silnika ale zainteresowany nie dało odpowiedzi. I jeśli coś takiego nastąpiło to kat musiał być już robiony albo jakiś zamiennik był zamontowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.