Skocz do zawartości

Astra G - silnik nie pali


Gość johnopel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Już od wczoraj się z tym męczę. Nie mogę go zapalić. Podejrzewałem akumulator bo silnik trochę pokręci i zaraz staje , ale dzisiaj przyjechał sąsiad swoją bryką,kable rozruchowe i też nie zapalił.

Wykręcałem świece, całe mokre więc paliwo idzie, iskrę też sprawdzałem - jest. Nie wiem co już robić. Podłączyłem komputer i pokazał takie błędy(miałem wyjęty przekaźnik pompy):

 

post-7572-0-90428400-1483904091_thumb.jp

 

 

 

Skasowałem błędy to tylko pozostał P0230.

Napięcie akumulatora komputer pokazał 11,9V.

Miernikiem mierzyłem sam akumulator 12.2V.

 

A może problem z ECU??. Komputer pokaże jak coś jest nie tak z ECU?

 

Astra X16szr 99r kombi

post-7572-0-90428400-1483904091_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze sprawdź jakie są spadki napięcia podczas odpalania.

12.2V to mało

Więc na początek aku do doładowania i sprawdzenie poziomu elektrolitu..

 

A tutaj lekturka http://akucentrum.pl/porady.php

 

 

A i popraw lub wymień ten przekaźnik bo masz dalej jego błąd http://forum.opel24.com/topic/26000-kody-bledow-czyli-wstretna-zolta-kontrolka-silnika/

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator ładowałem chyba z 5 razy w ciągu dwóch dni. A elektrolitu nie mogę sprawdzić bo nie ma klapek. To chyba jest bezobsługowy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, jutro go zamówię. Mam nadzieje że pomoże.


Wymieniłem. Nic nie pomogło. Dalej to samo. Zastanawia mnie to, że iskra jest, pompka podaje paliwo bo świece są zalane a samochód nie pali. Co to może być???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeskoczony rozrząd ,uszkodzony czujnik wału.Któż to wie? Odczytaj błędy to rozjaśni sytuację.

 

Na jaki wymieniłeś? Nowy? Jakie miał napięcie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcia nie sprawdzałem. Z błędów to miałem tylko P 0230 - pompa paliwa. Ale po skasowaniu nie pojawił się ponownie.

Ale zdjąłem kolektor dolotowy i sprawdziłem jak działa wtryskiwacz. Nie jestem ekspertem, ale wydaje mi się, że za dużo wtryskuje(duża fontanna).Mam filmik, ale ma on ponad 3MB, więc nie mogę go załączyć.

Dodatkowo załączam zdjęcie wtryskiwacza. Czy to normalnie, ze jest taki "zachlapany". Co może powodować za duży wtrysk?.

 

post-7572-0-57719300-1483993174_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę pluje z odmy. Zdejmij kolanko gumowe wchodzące do pokrywy zaworowej od tyłu silnika z prawej strony.Sprawdź czy masz zatkaną odmę.

Ustawienie rozrządu (czy pasek nie przeskoczył)sprawdziłeś?

A i jeszcze EGR bym też sprawdził czy nie chwyciło go na pozycji otwartej

Edytowane przez adam1954
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności