Skocz do zawartości

Problem z dławieniem - kody błędów POMOCY


Gość tomspeed

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie, z samochodem dalej mam coś nie tak.

Odczytałem sobie kody błędów.

Może ktoś umie mi coś po nich poradzić zanim strace kasę na mechanika?

O to one:

0100 - przepływomierz

0130 - sonda

0335 - czujnik obrotów wału korbowego

0340 czujnik wałka rorrządu

0351 - usterka elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zaplonu cylinder 1 + 4

0352 - --------------- II --------------------------- 2 + 3

Samochód odpala normalnie, nawet w te potęzn mrozy co były, ale:

1. Dusi się dziwnie podczas przyspieszania

2. Gaśnie podczas jazdy, przeważnie a podjazdach pod górkę gdy silnik jest obciążony

3. Gaśnie przy wrzuceniu na luz

4. Czasem gaśnie podczas postoju

5. Podczas postoju obroty nie falują, mają jakie 800 850 obrotów

6. Czym silnik cieplejszy tym gorzej.

7. Czasem rozpędzę się do 50 - 60 km/h i dalej już tak dusi, że masakra.

8. Takie same objawy na benzynie i na gazie

Opel Vectra B 1.8 16V 1996 r. Proszę o pomoc default_sad.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Czym to odczytałes?

 

Wszystkie te błędy to problemy obwodu prądu.

Ja podejrzewam że masz uszkodzoną albo wiązkę albo sterownik silnika.

Jest też opcja że błędy się po prostu nazbierały i część z nich jest nieobecna ale zapisana.

Na początek skasuj błedy i zobaczysz co wywali

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość TOMEK CORSA B 1.2 i 45km

obstawiam przepływomierz ale nie na 100 % odłącz wsówkę od przepływomierza i zobacz jak działa silnik.?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie posiadam laptopa niestety i wole sam nie grzebać,

przepływomierz mam półtora roczny, po odłączeniu falują obroty, a reszta taka sama.

Edytowane przez tomspeed

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smartfona też nie masz?

Trudno nikt ci na odległość nie powie co nawaliło.Metoda na odłączanie wtyczek czasem jest dobra ale czasem generuje koszty i wymienia się pół silnika.

Więc jeżeli nie grzebiesz sam przy aucie o musisz zaufać mechanikowi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności