Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Meriva B - błąd ABS


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   janus_z

janus_z
  • Użytkownik
  • 16 postów
  • Model:Opel Meriva B
  • Inna marka:Fiat
  • Silnik:1.4 turbo
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 09 styczeń 2017 - 20:20

Witam

Podczas tych mrozów pojawił mi się błąd ABS na desce no ale ABS nie działał również niestety:(.  Po przekręceniu kluczyka raz się błąd pojawia a raz nie, podłączyłem Op-Com pojawia się błąd- C0045 06: Left Rear Wheel Speed Sensor Circuit Low Voltage/Open, jutro spróbuje ściągnąć koło i potraktować wtyczkę jakimś preparatem typu WD. Tylko tak sie zastanawiam czy problemem nie jest np. zbyt słaby akumulator?, auto niby pali ale wydaje mi sie że kreci jakby wolniej.

 


  • 0

Użytkownik jest zalogowany Pan Samochodzik

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   TOMEK CORSA B 1.2 i 45km

TOMEK CORSA B 1.2 i 45km

    forumowy analfabeta

  • Forumowicz
  • 182 postów
  • Model:Opel Corsa C
  • Inna marka:nie
  • Silnik:1.8 GSI 125km
  • Nadwozie:checzbek
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 09 styczeń 2017 - 20:23

Jak zapala to potem altek daje prąd więc to nie napięcie może gdzieś się śniegu nabiło albo któryś czujnik nie domaga i jest do wymiany

 


Użytkownik TOMEK CORSA B 1.2 i 45km edytował ten post 09 styczeń 2017 - 21:47

  • 0

#3 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 20040 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 09 styczeń 2017 - 20:25

naladuj aku

sprawdz wtyczke i kabel

to podstawy przy tym bledzie


  • 0

#4 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Zasłużony
  • 5345 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 09 styczeń 2017 - 20:30

Jeżeli preparat do poprawy styku to nie WD.

 

http://allegro.pl/wu...5762779305.html


  • 0

#5 OFFLINE   janus_z

janus_z
  • Użytkownik
  • 16 postów
  • Model:Opel Meriva B
  • Inna marka:Fiat
  • Silnik:1.4 turbo
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 09 styczeń 2017 - 20:37

Auto skończyło 3 lata akumulator od nowości 60 Ah Varty, doładowuję go ładowarką automatyczna systematycznie.

Jutro podjadę sprawdzić wydajność akumulatora, zajadę również do ogrzewanego garażu i przeczyszczę ten styk.


  • 0

#6 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 20040 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 09 styczeń 2017 - 20:41

wienc

kturyś

pracujesz nad tytułem analfabety forumowego


  • 0

#7 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Zasłużony
  • 5345 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 09 styczeń 2017 - 20:47

doładowuję go ładowarką automatyczna systematycznie.

 

A sprawdziłeś kiedyś jakie napięcie masz na aku po odpięciu ładowarki?


  • 0

#8 OFFLINE   janus_z

janus_z
  • Użytkownik
  • 16 postów
  • Model:Opel Meriva B
  • Inna marka:Fiat
  • Silnik:1.4 turbo
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 09 styczeń 2017 - 20:48

 

A sprawdziłeś kiedyś jakie napięcie masz na aku po odpięciu ładowarki?

Sprawdzałem, po około 1 godz wynosi 12,7


  • 0

#9 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Zasłużony
  • 5345 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 09 styczeń 2017 - 20:55

Pytam bo bo ja w te ładowarki za bardzo nie wierzę.Kolega kupił taką i Viki miała problemy ciągłe z akumulatorem.

Naładowaliśmy moim starym prostownikiem i problemy się skończyły.

Ale ja gdy odpinam mój prostownik to aku ma ok 13.5V a potem schodzi pomału do 12.8V


Użytkownik adam1954 edytował ten post 09 styczeń 2017 - 20:56

  • 0

#10 OFFLINE   janus_z

janus_z
  • Użytkownik
  • 16 postów
  • Model:Opel Meriva B
  • Inna marka:Fiat
  • Silnik:1.4 turbo
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 09 styczeń 2017 - 21:04

Pytam bo bo ja w te ładowarki za bardzo nie wierzę.Kolega kupił taką i Viki miała problemy ciągłe z akumulatorem.

Naładowaliśmy moim starym prostownikiem i problemy się skończyły.

Ale ja gdy odpinam mój prostownik to aku ma ok 13.5V a potem schodzi pomału do 12.8V

ładowarka wyłącza się przy 14,85 V, po godzinie spada na aku do tych 12,7, tak więc wygląda mi na OK, jak odpalam przy -5 to spada  przy rozruchu do 10,5 V


  • 0





Podobne tematy: Collapse