Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Problem z pompą paliwa

pompa paliwo problem pompa paliwowa pompą paliwa

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   FeeDee

FeeDee
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Model:Opel Astra I
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 10 styczeń 2017 - 14:03

Witam. Tak jak w temacie mam problem  pompą paliwową. Pierwszą zauważoną rzeczą jest to, paliwo przestaje dochodzić na niskich obrotach np. czekając na przejeździe bądź przy wysadzaniu pasażera. Jak i  podczas dłuższego postoju przy wyłączonym silniku również jest problem z odpalniem (nie słychać pompy paliwa ). Słychać "cyknięcie" przekaźnika lecz to nic nie daję. Najgorsze jest to, że te objawy raz występują a raz nie. 

 

Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam : SMILE :

 

 

#EDIT: Po podłączeniu bezpośrednio akumulatora pod styki od gniazda przekaźnika pompka zadziałała. A po ponownym włożeniu przekaźnika w gniazdo i odłączeniu akumulatora od styków nagle pompka przy zapłonie normalnie działa i samochód odpala  :shock:   Jakieś pomysły żeby po wyjeździe z domu sytuacja się nie powtórzyła ?


Użytkownik FeeDee edytował ten post 10 styczeń 2017 - 14:34

  • 0

Użytkownik jest zalogowany Pan Samochodzik

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 20310 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 10 styczeń 2017 - 18:21

szukac przekaznika na podmianke

mozliwe ze on siada albo styku nie mial

jak go wyjales to sie poprawil sam


  • 0

#3 OFFLINE   FeeDee

FeeDee
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Model:Opel Astra I
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 11 styczeń 2017 - 17:05

Dzięki. Przejadę trochę i zobaczymy jak to będzie wyglądać . Jak na razie jest ok 


#EDIT: Powtórka z rozrywki. Zauważyłem, że pompka przestaje chodzić podczas jazdy jak i po próbie odpaleniu samochodu. Pompka załącza się w momencie wyciągnięcia wtyczki bezpośrednio z pompki i ponownym jej włożeniu :...: . Jakieś sugestie ? Przekaźnik "cyka" nadal po każdym przekręceniu kluczyka. 


Użytkownik FeeDee edytował ten post 11 styczeń 2017 - 17:06

  • 0

#4 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 20310 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 11 styczeń 2017 - 18:08

sprawdzic kable wtyczke
psiknac kontaktronem
  • 0

#5 OFFLINE   FeeDee

FeeDee
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Model:Opel Astra I
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 12 styczeń 2017 - 10:22

Kable sprawdzałem i przejście jest.  Nie jest to wina pompy lub przekaźnika ?


#EDIT: Odpaliłem niedawno silnik i po zgaszeniu go dosłownie na 2-3 min pompa się nie odzywała - musiałem znów wyciągać wtyczkę od pompy i ponownie ją włożyć, a ta ponownie zaczęła działać.. Naprawdę nie mam już pomysłu. Może jest jakiś problem z masą bo z tego co kojarzę czasami pojawiało się 9V na wtyczce, ale z drugiej strony jak wyciagnięcie i ponowne włożenie wtyczki zasilającej do pompy zapobiega temu wszystkiemu ?  :...:  :...:


  • 0

#6 OFFLINE   rafalgrzegorz

rafalgrzegorz

    Rafał

  • Moderator
  • 8620 postów
  • Lokalizacjaok. Kalwaria Zeb./ małopolska
  • Model:Opel Sintra
  • Silnik:X22XE, 104KW - 141KM
  • Nadwozie:VAN, "LUNA"
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 12 styczeń 2017 - 18:42

To jeszcze sprawdź czy jest dobry minus (-) do pompy, tak samo przekaźnik czy dochodzą wszystkie sygnały.

Chociaż najlepiej by było sprawdzić na podmianę inny przekaźnik.

A taka jeszcze sugestia - ile masz paliwa w baku?


  • 0

#7 OFFLINE   FeeDee

FeeDee
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Model:Opel Astra I
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 13 styczeń 2017 - 10:27

Rezerwę . Przewody na odcinku przekaźnik-pompka są całe bo sprawdzałem przejście miernikiem w momencie kiedy nie chciał odpalić


  • 0

#8 OFFLINE   rafalgrzegorz

rafalgrzegorz

    Rafał

  • Moderator
  • 8620 postów
  • Lokalizacjaok. Kalwaria Zeb./ małopolska
  • Model:Opel Sintra
  • Silnik:X22XE, 104KW - 141KM
  • Nadwozie:VAN, "LUNA"
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 13 styczeń 2017 - 14:08

Jak jeździsz na rezerwie to może być początek końca pompy paliwa.

Poczytaj o pompach w zbiorniku - dlaczego nie powinno się jeździć na niskim poziomie paliwa.


  • 0

#9 OFFLINE   FeeDee

FeeDee
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Model:Opel Astra I
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 13 styczeń 2017 - 16:49

No ale jeśli po wyciągnięciu i włożeniu wtyczki zasilania zaczyna działać ?


  • 0

#10 OFFLINE   rafalgrzegorz

rafalgrzegorz

    Rafał

  • Moderator
  • 8620 postów
  • Lokalizacjaok. Kalwaria Zeb./ małopolska
  • Model:Opel Sintra
  • Silnik:X22XE, 104KW - 141KM
  • Nadwozie:VAN, "LUNA"
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 13 styczeń 2017 - 17:52

Wiesz - rób jak uważasz - my tylko doradzamy.

Nie piszesz czy na innym przekaźniku sprawdzałeś, czy zaglądałeś do pompy i czy kable tylko mierzone czy też sprawdzane fizycznie.

A może być tak że jest słaba masa do pompy bo zardzewiałe połączenie, albo zaśniedziałe styki w obudowie pompy. 

Ja bym jeszcze sprawdził czy nie ma przerwy na samym połączeniu w kostkach i też kabel od dekla do samej pompy paliwa.


Jak zakładasz wtyczkę to jest prąd zwarcia  i jest styk po zdjęciu napięcia już z powrotem nie wraca.


  • 0





Podobne tematy: Collapse


Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pompa, paliwo, problem, pompa paliwowa, pompą, paliwa