Skocz do zawartości

Problem z pompą paliwa


Gość FeeDee

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Tak jak w temacie mam problem pompą paliwową. Pierwszą zauważoną rzeczą jest to, paliwo przestaje dochodzić na niskich obrotach np. czekając na przejeździe bądź przy wysadzaniu pasażera. Jak i podczas dłuższego postoju przy wyłączonym silniku również jest problem z odpalniem (nie słychać pompy paliwa ). Słychać "cyknięcie" przekaźnika lecz to nic nie daję. Najgorsze jest to, że te objawy raz występują a raz nie.

 

Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam : SMILE :

 

 

#EDIT: Po podłączeniu bezpośrednio akumulatora pod styki od gniazda przekaźnika pompka zadziałała. A po ponownym włożeniu przekaźnika w gniazdo i odłączeniu akumulatora od styków nagle pompka przy zapłonie normalnie działa i samochód odpala :shock: Jakieś pomysły żeby po wyjeździe z domu sytuacja się nie powtórzyła ?

Edytowane przez FeeDee

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Przejadę trochę i zobaczymy jak to będzie wyglądać . Jak na razie jest ok


#EDIT: Powtórka z rozrywki. Zauważyłem, że pompka przestaje chodzić podczas jazdy jak i po próbie odpaleniu samochodu. Pompka załącza się w momencie wyciągnięcia wtyczki bezpośrednio z pompki i ponownym jej włożeniu :...: . Jakieś sugestie ? Przekaźnik "cyka" nadal po każdym przekręceniu kluczyka.

Edytowane przez FeeDee

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kable sprawdzałem i przejście jest. Nie jest to wina pompy lub przekaźnika ?


#EDIT: Odpaliłem niedawno silnik i po zgaszeniu go dosłownie na 2-3 min pompa się nie odzywała - musiałem znów wyciągać wtyczkę od pompy i ponownie ją włożyć, a ta ponownie zaczęła działać.. Naprawdę nie mam już pomysłu. Może jest jakiś problem z masą bo z tego co kojarzę czasami pojawiało się 9V na wtyczce, ale z drugiej strony jak wyciagnięcie i ponowne włożenie wtyczki zasilającej do pompy zapobiega temu wszystkiemu ? :...::...:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze sprawdź czy jest dobry minus (-) do pompy, tak samo przekaźnik czy dochodzą wszystkie sygnały.

Chociaż najlepiej by było sprawdzić na podmianę inny przekaźnik.

A taka jeszcze sugestia - ile masz paliwa w baku?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jeździsz na rezerwie to może być początek końca pompy paliwa.

Poczytaj o pompach w zbiorniku - dlaczego nie powinno się jeździć na niskim poziomie paliwa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz - rób jak uważasz - my tylko doradzamy.

Nie piszesz czy na innym przekaźniku sprawdzałeś, czy zaglądałeś do pompy i czy kable tylko mierzone czy też sprawdzane fizycznie.

A może być tak że jest słaba masa do pompy bo zardzewiałe połączenie, albo zaśniedziałe styki w obudowie pompy.

Ja bym jeszcze sprawdził czy nie ma przerwy na samym połączeniu w kostkach i też kabel od dekla do samej pompy paliwa.


Jak zakładasz wtyczkę to jest prąd zwarcia i jest styk po zdjęciu napięcia już z powrotem nie wraca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności