Gość ScriptPL Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) Witam, Posiadam Opla Vectre A z silnikiem 1.8 90KM. Problem polega na nierównych obrotach bez znaczenia czy na ciepłym czy zimnym silniku. Problem polega na tym, że to zdarza się losowo, silnik pracuje cały czas równo a po jakiejś tam chwili coś mu odbija i chodzi jak traktor, obroty falują a falowanie po dłuższej chwili męczenia potrafi zgasnąć. Również silnik potrafi zgasnąć kiedy dam mu trochę po garach jak depnę raz tak z 5 tysięcy obrotów i puszczę gaz, silnik automatycznie gaśnie, no chyba, że mu lekko przykontruję pedałem gazu wtedy nie. Zauważyłem również jakieś problemy z praca na benzynie, od początku gdy tylko posiadam te auto zawsze coś było z nią nie tak, to problem ze zbiornikiem, to nie zarzucam mu, zgnił po prostu, dzień później zatarta pompa paliwa, ok, długie kręcenie na benzynie pomimo dużej ilości w zbiorniku (nie oszukujmy się, nawet szklanka paliwa wystarczy na rozruch..). Teraz wycieki przy łączeniu przewodu paliwa do całej tej kopułki monowtrysku (zdjęcie poniżej nr 1). Wymieniłem świece, przewody zapłonowe i problem lekko ustał, bo wcześniej to nie słyszałem aby silnik pracował dobrze, jak auto stoi, ciepłe/zimne nie jeździ to jest tragedia, obroty jakby chciały wylecieć z tego auta, po krótkiej przejażdżce (nie depczę tego auta, spokojna zmiana biegów, max 2 tys. [na oko]) auto pracuje spokojnie, obroty całkiem równe, ale zaraz później coś mu odbija i chodzi jak traktor. Tak chodzi silnik kiedy w miarę równo pracuje: https://www.youtube.com/watch?v=PawWP0A1FWo&feature=youtu.be <-- tak nie zdarza się często, czasami jak pracuje równo to pracuje równo, nie chodzi tak jakby na 3 cylindry. Dodam jeszcze, że po wymianie zbiornika poziom paliwa cały czas jest lekko zakłamany bo pokazuje odrobinę paliwa więcej (zdjęcie nr 2). Dodatkowo mam 3 pytanie odnośnie tego auta: Czy mogę zmienić w nim licznik z obrotomierzem? Dodam, że licznik który mam ma indeks prędkości W=1083 a licznik na wymianę ma W=1102 czy nie będzie problemu z podłączeniem, nie będzie przekłamywał i czy można podłączyć obrotomierz bez kombinowania i wstawiania czegoś dodatkowo? Zdjęcie: 1: Wycieki z monowtrysku: http://imgur.com/a/IMFuu 2: Zdjęcie licznika obecnego: http://imgur.com/a/CCMhZ PS. Co do wycieku z monowtrysku to po dokręceniu opaski problem na jakiś czas ustał, ale wciąż czuć zapach benzyny spod maski, mimo, że na przewodach jest sucho to wciąż w dalszej części przewodu ta benzyna gdzieś ucieka. Z góry dziękuję za pomoc! Edytowane 10 Stycznia 2017 przez ScriptPL   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 (edytowane) A nie zapowietrza ci się bak.? Edytowane 10 Stycznia 2017 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ScriptPL Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 A nie zapowietrza ci się bak.? Może powrót do baku masz przytkany? Co muszę sprawdzić? Dodam jeszcze, że jakiś miesiąc/dwa temu zmieniałem filtr paliwa bo nie dodałem. Gdzie muszę sprawdzić ten objaw? Zapomniałem też dopisać, że auto jest w gazie i problem występuje tu i tu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Coś takiego http://astra.myto.pl/dzial-techniczny/napraw-to-sam/323-naprawa-pochlaniacza-par-paliwa-f Tylko ty musisz poszukać na forum Viki . Ale jak na Pb i LPG to musisz szukać wspólnych elementów.A wspólne to masz elektryka i zapłon. Cewka,świece, przewody WN ,czujniki .   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ScriptPL Opublikowano 10 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2017 Coś takiego http://astra.myto.pl/dzial-techniczny/napraw-to-sam/323-naprawa-pochlaniacza-par-paliwa-f Tylko ty musisz poszukać na forum Viki . Ale jak na Pb i LPG to musisz szukać wspólnych elementów.A wspólne to masz elektryka i zapłon. Cewka,świece, przewody WN ,czujniki . A jeśli chodzi o licznik? Czy da radę przełożyć bez problemu?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.