Skocz do zawartości

Brak hamulcy tyl


Gość Andrzej.śledź

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Andrzej.śledź

Witam. Mam problem z hamulcem w corse 1.0 2002 r wersja bez ABS. Sprawa wygląda następująco. Wymieniłem tarcze klocki przód oraz szczeki bebny cilinderki łożysko z tyłu. Hamulce z przodu brzytwa ręczny brzytwa a noznego z tyłu brak.hamulce odpiwietrzone ciśnienie jest na tylnych cylinderkach.Co może być przyczyną?serwo działa bo przy odpaleniu samochodu pedały schodzi na dół. Mechanik rozkłada ręce a samochód czeka na przegląd

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 42
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A tam nie ma czasem z tyłu korektora siły hamowania? Miałem coś takiego w Audi 80. Jak było źle ustawione to tył nie hamował, albo łapał znów zbyt szybko.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniono szczęki z tyłu... ale czy samoregulator jest sprawny i czy było to sprawdzone?

Skoro pedał wpada w podłogę, i nie ma hamulca, to wygląda tak, jakby cylinderki za pierwszym depnięciem nie opierały się o szczęki lub szczęki o bębny. Jeszcze raz zobaczyć te tylne hamulce. Ale dokładnie obejrzeć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej.śledź

Mechanik sprawdziłem samolegulator. Pedał nie wpada w podłogę tylko jest wysoko.mechanik już kilka razy zdejmowal bebny i regulowal szczeki moim zdaniem szczeki za słabo rozpieraja bęben. Czy ten regulator siły ma wpływ na siłę jaka szczeki się rozchodzą?

Edytowane przez Andrzej.śledź

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ma, ale w wypadku słabego przepływu płynu do tylnych cylinderków byłoby to już widać podczas odpowietrzania. Chyba, że do dupy odpowietrzony jest tył.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma wpływ.Po to on jest.Ale bębny hamować powinny na 30 %

Ale jest jeszcze inna możliwość.Gumowe wężyki łączące.

Dziwne że akurat obydwa ale zdarza się że są zatkane(sklejone,spuchnięte w środku) i pogarszają przepływ płynu.

Jeżeli przy odpowietrzaniu płyn leje się to można założyć że one są przelotowe.

 

No i jeszcze można spróbować kilka razy rozpędzić auto i dobrze przycisnąć na pedał hamulca aby samoregulator się ułożył.

Jeżeli to nie pomaga to coś jest źle złożone

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności