Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem 1.9 cdti DTL


Gość PosiadaczZlotejStrzaly

Rekomendowane odpowiedzi

Gość PosiadaczZlotejStrzaly

Witam

Mam problem związany z odpalaniem mojego samochodu. Wymieniłem wszycie święcę żarowe i myślałem że problem zniknie lecz on nadal jest .

Zastanawiam się czy pompo-wtryski nie są uszkodzone. Wysyłam screena z parametrami bo nie wiem czy prawidłowe .

Liczę na szybką odpowiedz

post-54536-0-97544400-1485627148_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyniki pomiaru na rozgrzanym czy zimnym?

Drugi troche leje ale bez tragedii. Przy wymianie swiec nie zrobiłeś pewnie przy okazji pomiaru kompresji?

CDTI to wtrysk CR a nie PD.

EGR jak wyżej do sprawdzenia, niejednokrotnie okazał sie winowajca nieodpalania. Jak masz program to na szybko sprawdz parametry EGR przez kompa (stan zamkniecia zaworu) podczas krecenia. W razie czego wykrecasz czyscisz, sprawdzasz szczelnisc domykania zaworu np nafta, powinien w miare trzymac.

 

Nie odpala zawsze czy po prostu dłużej kręcisz??

Edytowane przez snejku

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PosiadaczZlotejStrzaly

zawór egr był czyszczony i wszyto tak jest ok a jeśli chodzi o błąd to jedyny był ( błąd z połączeniem się z transporterem ) czy jakoś tak


trochę dłużej kreci i pomiar był robiony na ciepłym silniku

Edytowane przez PosiadaczZlotejStrzaly

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Transponderem immo. Próbowałeś inny kluczyk? Spróbuj zrobic wszystko kilkukrotnie wolniej zaczynajac od wlozenia kluczyka. Byly tez problemy z antenami immo, slabo łapała (w astrze h).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Transponderem immo. Próbowałeś inny kluczyk? Spróbuj zrobic wszystko kilkukrotnie wolniej zaczynajac od wlozenia kluczyka. Byly tez problemy z antenami immo, slabo łapała (w astrze h).

 

Ja kiedyś przetestowałem w astrze g. Wyciągnąłem kostkę imo z pilota. Silnik odpalił, po 5 sekundach zgasł i migała mi kontrolka serwisowa :) Kolega ma podobne problemy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W CR troche inaczej to sie odbywa niz w mechanicznej pompie. Badz co badz, kazdy przypadek powinien byc potwierdzony bieżącym bledem w sterowniku wiec stosunkowo latwo to zweryfikowac.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I przede wszystkim drugi wtrysk nie leje. Wtryski CR to nie ta epoka o laniu wtryskiwaczy. Drugi nie ma wydatku paliwowego Trzy sa ograniczane a ten drugi ma zwiakoszona dawke bo sie nie wyrabia. Aczkolwiek w tych silnikach problem odpalania to temat znany. Nie zawsze jest jedna przyczyna. Czasem pompa nie bije takiego cisnienia jak powina. Czasami sa problemy z czujnikami i zaworami regulujacymi cosnienie na szynie. Czasem wtryski maja juz swoje najlepsze dni za soba. A mapa odpalania jest ustawiona na sprawny uklad.

Owszem sprawdzic uklad egr nie zawadzi zminitorowac cisnienie na szynie podczas krecenia. Sprawdzenie obrotow walu pryz kreceniu co moze swiadczyc o lichym aku, kablami, rozruszniku. Po tym wszystkim bym dal do tunera na zwiekszenie dawki startowej i po temacie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności