Skocz do zawartości

Astra F pali jak chce - poradzi ktoś?


Gość TomKranich

Rekomendowane odpowiedzi

Gość TomKranich

Jaki silnik to już wiecie ;). A historia taka: Przed serwisem auto nie paliło bądź paliło za trzecim razem na zimnym, na ciepłym ok. Falowanie od 900 do czasem 2000 obr, poniżej 2000 dziwne szarpanie i odcina przy 4500 obr. Po podpięciu pod kompa wyskoczyło kilka błędów więc check pewnie by się świecił gdyby żarówka w nim była :P. Wymienione świece, przewody, czujnik wału i czujnik wałków rozrządu, na listwie wtryskowej wszystko ok, rozrząd ustawiony poprawnie. Stanęło teraz na tym że na zimnym pali z lekkim oporem a na ciepłym wcale, i został błąd którego warsztat nie da rady skasować (chyba 52 - coś z za wysokim napięciem). I tu moje pytanie czy próbować z nowymi czujnikami czy używkami? No i czy to nie wina jeszcze czegoś innego?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

(chyba 52 - coś z za wysokim napięciem)
Sprawdź ładowanie alternatora. Jeśli podaje za duże napięcie, to sterowniki silnika mogą wariować (a przy okazji usmażysz akumulator).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość TomKranich

 

 

Sprawdź ładowanie alternatora. Jeśli podaje za duże napięcie, to sterowniki silnika mogą wariować (a przy okazji usmażysz akumulator).

Co prawda nie mam dokładnego opisu błędu ale raczej nie chodzi o napięcie ładowania, poza tym mierzyłem jakiś miesiąc temu i było 14,2V

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może więc machanikowi chodziło o cewkę zapłonową? Swoją droga dziwne, że nie dopytałeś w warsztacie osoby która grzebała w aucie, a teraz oczekujesz diagnozy korespondencyjnej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co prawda nie mam dokładnego opisu błędu ale raczej nie chodzi o napięcie ładowania, poza tym mierzyłem jakiś miesiąc temu i było 14,2V

 

Ale to było miesiąc temu i z autkiem wsio było Ok.

A teraz możesz mieć np 15 - 16V i komputer głupieje.

Dopytać machera o c b i najlepiej nr błędu.

A coś jest grubo skoro komputer w trybie awaryjnym steruje silnikiem.

Innej opcji raczej nie ma - szklana kula nie działa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności