Skocz do zawartości

Rzuca silnikiem na wolnych obrotach


Gość knypek1991

Rekomendowane odpowiedzi

Gość knypek1991

Witam, tak jak w temacie. Mam Merivę i gdy się rozgrzeje zaczyna rzucać silnikiem, dzieje się to tylko na wolnych obrotach, zostało już trochę wymienione i sprawdzone: nowe świece, egr, wymiana uszczelek pod kolektorami ssącymi, sprawdzenie ustawienia rozrządu, sprawdzenie czy nie chwyta lewego powietrza, została sprawdzona kompresja, podmieniona przepływka.

 

Zauważyłem, że po odłączeniu przepływki obroty trochę wzrastają i silnik pracuje ok. Mam Op - Com'a, żadnych błędów w ecu, parametry też wyglądają na ok.

 

Jeżeli ktoś mocny w temacie to mogę zrobić jakieś live data z pracy silnika i zmiany parametrów.

 

Dodam, że auto posiada LPG, ale pracuje na benzynie i gazie tak samo.

 

Dzięki z góry za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Masz w Opcomie rządane i rzeczywiste parametry przepływki

Przepływkę podmieniałeś i nie dało rezultatu to szukaj po przewodach od niej.

Ale nie piszesz jak zachowują się wtedy sondy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość knypek1991

Początkowo myślałem, że to wina egr, bo po odłączeniu kostki i ponownym odpaleniu ( bo auto gasło) silnik pracował o dużo lepiej.

 

Co do sond, to mam sprawdzić jak pracują po odłączeniu przepływki? Jeżeli chodzi o normalną pracę to wszystko z nimi wydaje się ok, pracuję do 1V.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz o czym ja myślałem. :spoko: Dobrze że czuwasz.Chyba muszę coś łyknąć na poprawę myślenia

Czujnik temp.powietrza wlotowego

 

 

Sondy jak pracują ogólnie .Bez wypinania

 

Pierwsza ma oscylować szybko 100-900mV druga prawie stać

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość knypek1991

Na moje i to co doczytałem to jest z nimi ok, może jak się orientujesz to napisz w jakim zakresie powinny pracować i jutro to sprawdzę. Dzięki


 

 

Pierwsza ma oscylować szybko 100-900mV druga prawie stać
rozumiem, że mówisz o pracy na biegu jałowym

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość knypek1991

Ciężko powiedzieć, samochód przyjechał z Niemiec z takimi objawami. Po dacie na zbiorniku LPG można wywnioskować, że LPG założono w 2008 roku, samochód ma przebieg 120 tysięcy.


Głowica do roboty.Luzy zaworowe kiedy były sprawdzane?

 

a znasz jakie powinny być luzy, na ssącym i wydechu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość knypek1991

Dzięki, jutro sprawdzę.


Luzy sprawdzone, albo ich brak :). Jako, że na ssących jest ok po 0,25 to na wydechach praktycznie ich nie ma, więc raczej to będzie przyczyną tego, że silnik źle pracuje na wolnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności