Skocz do zawartości

Problemy z odpalaniem Corsa B 1,2 33 KW


Gość ChybaTy

Rekomendowane odpowiedzi

A bezpieczniki- sprawdzałeś?

Sprawdź bezpieczniki w kabinie i w komorze silnika oraz przekaźniki. Może tu być pies pogrzebany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Wszystkie bezpieczniki sprawdzone, co do przekaźników skupiłem się głównie na przekaźniku pompy paliwa (czytałem, że w wielu przypadkach to on był winowajcą problemów z odpalaniem - w moim przypadku paliwo dociera tam gdzie powinno bez przeszkód). Sprawdzę jeszcze rozpiskę przekaźników i zobaczę co z tego mi wyjdzie i co sprawdzić.


Zmierzyłem kompresje (w moim przypadku jedyna możliwość to na zimnym silniku): kolejno 10,5 bar, 10,8 bar, 16,5 bar, 13 bar.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie 1 i 2 ok 3 zalany olejem (uszczelniony) 4 tez ale mniej, no ale kompresja jest. Patrzyłeś czy przy odpalaniu nie zalewa świec. Hmm ciężki przypadek. Może łapać lewe powietrze gdzieś np przez otwarty egr, spróbuj na pełnym gazie zapalić. Jak wszystko jest ok to musi zapalić choć by na 3 gary. Skąd jesteś?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1,2 nie ma egr.

Jeśli czujnik temperatury ok, to, może zaśniedziało połączenie czujnika do masy, nie wiem, gdzie go tu szukać, w x16szr jest w obudowie wałka, tam, gdzie w gaźnikowcach jest pompa paliwa.

 

Wtryskiwacz jak leje?

Mgiełka, czy leje jak głupi?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czytaj błędy bo gdybać możemy... sprawdź czy przepustnica nie jest otwarta

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez gerfild

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dzień dzisiejszy pojawił się błąd 34 - Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt niskie napięcie. (Pokrywa przepustnicy zdjęta do sprawdzania wtryskiwacza itp.).
Dodatkowo przy włączonym zapłonie silniczek krokowy zaczął wariować (wydaje dziwne zgrzyty - jakby robił coś w kółko). Po wyłączeniu zapłonu problem zniknął, został delikatny zgrzyt podczas włączania zapłonu (trwa sekundę i znika).

Wtryskiwacz rzuca mgiełkę ale od czasu do czasu zdarzy się większy "deszcz".
EGR jest i został wyczyszczony i założony.

Uziemienia robiłem (dwa do bloku silnika i dwa do karoserii).

Odpalałem na pełnym gazie ale też nic to nie dało. Dosyć mocno go zalałem przez te próby.

Zdjąłem górną pokrywę rozrządu, ale żeby się dostać do dolnej muszę odkręcić dolne koło od paska klinowego (połączone z alternatorem).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiłem koło wałka rozrządu zgodnie ze szczeliną w obudowie. Po odkręceniu świecy z pierwszego cylindra można zauważyć denko tłoka. Wrzucam zdjęcie jak to wygląda.

Ponadto umieszczę kilka zdjęć i linków do youtube'a z ogólnym wyglądem i zachowaniem corsy.





link do zdjęć:
https://drive.google.com/drive/folders/0BwgP2awb9609NUE2aG0tcDRFM2M?usp=sharing
lub
http://chomikuj.pl/cokolwiek89/CORSA+B

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale widzieć denko tłoka to jeszcze nie na pewno GMP.

Wsadź do otworu świecy jakiś długi pręt i delikatnie kręcąć silnikiem sprawdź czy tłok jest w GMP A potem sprawdź czy znak na kole wałka jest na swoim miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności