Skocz do zawartości

Problemy z odpalaniem Corsa B 1,2 33 KW


Gość ChybaTy

Rekomendowane odpowiedzi

Ale widzieć denko tłoka to jeszcze nie na pewno GMP.

Wsadź do otworu świecy jakiś długi pręt i delikatnie kręcąć silnikiem sprawdź czy tłok jest w GMP A potem sprawdź czy znak na kole wałka jest na swoim miejscu

Kolego a co to da!

Wg mnie to trzeba sprawdzić znaki na silniku jeśli się pokrywają to się odczepic rozrzadu. Tu raczej jest problem z wtryskiem paliwa. Gość pisze ze mu świece zalewa i to na 100% nie przez rozrząd, bo jak by pasek był przestawiony nawet o 2 żeby to i tak by zapalił choć by z czkawka.

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez gerfild

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

 

 

Wg mnie to trzeba sprawdzić znaki na silniku jeśli się pokrywają to się odczepic rozrzadu.

 

 

A o czym ja piszę? Właśnie o ustawieniu znaków bez rozbierania dołu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A o czym ja piszę? Właśnie o ustawieniu znaków bez rozbierania dołu.

A niech robi co chce. Wg mnie najpewniejsze jest "rozebranie dołu" wtedy jest 100% pewności a nie jakieś wkładanie zapałki w świece i patrzenie czy jest już w górnej pozycji czy jeszcze nie a może już za daleko. Jak ty tak ustawiasz rozrząd to ci gratuluje.. Brawo TY.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto pisze o ustawianiu?

Po co sobie niepotrzebna robotę robić?

 

Załużmy, że coś stuka w silniku i podejrzana jest panewka korby, to też byś od razu ochoczo rozbierał silnik?

Ja nie, bo wiem, jak sprawdzić bez rozbierania.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ty tak ustawiasz rozrząd to ci gratuluje.. Brawo TY.

 

Widzę że udzielasz się w tym temacie i nic z tego nie rozumiesz

Nie piszę o wymianie rozrządu ale o tym że kolega chciał sprawdzić czy ma dobrze ustawiony rozrząd.

Nie chciał za bardzo(tak zrozumiałem) zdejmować dołu więc poradziłem jak może to zrobić.

A że ty tego nie rozumiesz to twój problem

 

A na marginesie to jak zrozumiałem też nie przytrafiło ci się mieć problemy z odkręceniem śruby koła pasowego na wale.I widzę że nie wiesz jak potrafi być dokręcona i ile wysiłku nieraz trzeba włożyć aby ją odkręcić.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, po zetknięciu się znaczników na górnym kole i obudowie tłok znajduje się w GMP (próba prętowa bądź co bądź się sprawdziła)

Wsadziłem dzisiaj nowy silniczek krokowy i... odpalił.
Chodzi jak traktor, obroty świrują jak szalone przykopcił jak parowóz - ale chodzi.
Odpaliłem go na 15-20 min, zagrzał się do 90+*C pofalował i ustatkował się na trochę mniej falujących obrotach. Wciśnięcie gazu zawiesza go na wyższych obrotach i bardzo powoli wraca do niższych.
Z niepokojących rzeczy, zaczął stukać/metaliczny odgłos (wydaje się być z silnika) - ale jeszcze wszystko w demontażu. Zobaczę jutro jak poskładam osłony, i złożę wszystko do kupy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Metaliczny dźwięk pozostał, ale jedynie na rozgrzanym silniku.
Ogólnie wszystko jak ręką odjął - pali na dotyk i wydaje się, że problemy z odpalaniem przeminęły.
Zostało jedynie rozwiązać problemy z nierówną pracą silnika w trakcie dodawania i odejmowania gazu.

Wielkie dzięki za pomoc icon_wink.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Metaliczny dźwięk pozostał, ale jedynie na rozgrzanym silniku.

 

Na zimnym go nie ma?

Zdejmij pokrywę rozrządu i sprawdź czy nie szwankuje któryś hydro.albo dźwigienka od niego

Pod dźwigienkami są takie małe dekielki prowadzące leżące na zaworach.Sprawdź czy się czasem nie zsunęła któraś.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem, wszystko sztywno i na swoim miejscu.
Mam wrażenie ze odgłos pojawia się na rozgrzanym silniku w okolicach koła pasowego.
Metaliczny odgłos zostawiam na później, walczę jeszcze z błędami 22 (po wymianie potencjometru) i 47 - EGR zażywa całonocnej kąpieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności