Skocz do zawartości

Kontrolka z kluczykiem , kody błędów.


Gość maximart

Rekomendowane odpowiedzi

Gość maximart

Witam.

Niestety rozstałem się z moim Signum 1,9 cdti i zakupiłem Astrę H 1,7 cdti 2012r.( była okazja) ma zatem kilka pytań.

 

Świeci się kontrolka z kluczykiem i falują obroty , podczas jazdy też czuć jaby coś bardzo delikatnie impulsowo hamowało samochód . Turbina trochę wyje. Dzisiaj zauważyłem,że jak na ciepłym silniku ponownie uruchomie samochod to kontrolka gaśnie ,objawy pozostają lecz falowanie obrotów jest delikatne. Dodatkowo przy odpuszczanu gazu słychać przez chwilę się dziwny dźwięk "Jak by napełnianie butelki wodą pod korek"

 

Wybrałem się więc do fachowca , samochód został podpięty pod koputer i tak to wyglądało:

 

Pierwszy test urządzenie VAUX-COM 120309A

 

- P0409 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) Vavle Feedback Voltage High (07) - Preset

 

- P0683 - Glow Device General Error (02) - Preset

 

- P0645 - A/C Realy Voltage High (06) - Preset

 

Drugi test urządzenie OP-COM 100219a

 

- B0670 - Usterka w obw.kontrolki poduszki powietrznej (00) obecny

 

- B1375 - Załączone napięcie systemu (zapłon WŁ) i szyna CAN - niezgodność sygnałów (04) - obecny

 

A teraz najelpsze - diagnoza " Do wymiany wszystkie świece żarowe , ale może być problem z wyjęciem i za samą usługę demontażu świec 1200zł + nowe świece + montaż.

 

Mam wrażenie ,że Pan chce mnie zrobić w wała. Sugerowałem ,że przyczyną falujących obrotów może być zawór SCV , "a to też wymienimy" usłyszałem.

 

No ludzie ręce opadają , może koledzy coś podpowiecie.

 

Dzieki i pozdrawiam

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaką podpowiedź chcesz usłyszeć?

Dla siebie gdybyś miał naprawiać sam ?

Czy dla mechanika który powinien wiedzieć co ma robić bo z tego żyje.?

 

Dla ciebie jest lektura http://forum.opel24.com/topic/26000-kody-bledow-czyli-wstretna-zolta-kontrolka-silnika/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na forum są polecane warsztaty.

Poszukaj , podjedź i spytaj co oni na to.


Jest jeszcze druga opcja że kupujesz Opcoma i sam naprawiasz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maximart

Sprawdzę ,dzieki za odpowiedź. Myślałem ,że znajdzie się jakiś formuowicz ,który będzie wiedział jaki rodzaj awarii mam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie błędy masz to masz odczytane.

Nikt za ciebie na forum a szczególnie za mechanika nie posprawdza i nie naprawi.

Jeżeli sam przy aucie nic nie robisz oprócz mycia to nie obraź sie ale lepiej jechać do mechanika.

Jeżeli chcesz sam naprawić to sam skasuj błędy i zobaczysz co wyskoczy w pierwszej kolejności.

I podaj na forum a wtedy ktoś ci podpowie co z nimi zrobić.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maximart

Witam ponownie,

Winowajcą był czujnik SCV , po wymianie jest ok , dodatkowo wymieniony komplet świec żarowych NGK. Teraz śmiga, nie szarpie i nie kicha jest wspaniale. Po wymianie czujnika i świec kontrolka z kluczykiem już się nie zapala . Czytałem opisy o "przyuczeniu czujnika" nic takiego nie miało miejsca w zwiaku z tym czy bedę miał jakieś problemy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności