Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

1.6 nieodpala,wymiana komputera?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   majek85

majek85
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Model:Opel Insignia
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 05 luty 2017 - 03:11

Witam. Pacjent to insignia 1.6 (115km) Na początku były problemy z odpaleniem, silnik kręcił ale nie zaskakiwał dopiero za 3-4razem, raz pomimo odpalenia silnika rozrusznik kręcił dalej. Auto trafiło na elektryka werdyk to bład czujnika położenia wałka rozrządu, częśc została wymieniona, jednak problem nie znikł. Po sprawdzeniu instalacji elektryk stwierdził ze komputer do wymiany bo daje napięcie 5(???) i on jest winny, koszt nowego 4,5tys, więc wsadzony został używany (1000zł) jednak dalej nie działa, elektryk twierdzi ze to wina liczników(!!!) i stacyjki bo niechcą spółpracować z nowym komputerem(!)a serwis opla nie ma narzędzi do zakodowania nowego komputera(używki). Samochód po tych wszystkic zapbiegach jak tylko osiągnie 90'c przechodzi w tryp awaryjny i jedzie max 30km/h. Jakieś sugestie? Zdaje mi się ze elktryk (niby najlepszy magik) bładzi na ślepo.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   kicaj

kicaj
  • Moderator
  • 8939 postów
  • Lokalizacjajest B/DE, było HH/DE
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:F34
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 05 luty 2017 - 09:02

Chyba błądzi jak nie wie co robić.
Sprawdź lepiej jakie napięcie masz w układzie z altka, z akku i na kompie. Może gdzieś po drodze gubi parę woltów.


With mobilephone sent.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   majek85

majek85
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Model:Opel Insignia
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 11 luty 2017 - 12:24

samochód po 3tygodniach odebrany, skończyło się na wymianie świec i czyszczeniu przepustnicy, problem w przechodzenie w tryb awaryjny minął.

Komputer został seryjny, gdyż elektryk niepotrafił "zaprogramować" nowego-używanego. 

Samochód dalej odpala za którymś tam razem i wyrzuca bład czujnika położenia wałka rozrządu (był wymieniony ale bład nie zniknął, więc wrócił stary na miejsce)

Napięcie 14.7 na chodzącym aucie, instalacja przejrzana, wtyczki sprawdzone, elektryk rozkłada ręce;/

Jakieś sugestie?


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 10995 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 11 luty 2017 - 17:47

Mnie nie podoba się napięcie.

Powinno być 13.8-14.5 max 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post