Skocz do zawartości

Brak mocy, Błedy


Gość Artur_666

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Artur_666

Witam posiadam ASTRE H 1,9CDTI 120 KM z 2005 r byłem u mechanika i po podłaczeniu pod komputer wyszły nastepujace błedy:

P1125, P2279, P1109, P0400. Dodam ze przed wizyta auto właczyło sie w tryb awaryjny i straciło moc, czasem pomogało wyłączenie w włączenie silnika.Mechanik pokasował błedy i wyszyscił zawor egr ale po przejechaniu 50 km problem powrócił.Ostatnio kontrolka "check engine" zgasła sama wszytko wróciło do normy ale po 15 km znowu sie pojawiła i ten sam problem. Co to moze byc? Inny mechanik sugerował mi kolektor ssący do wymiany ale on ma dopiero 50 tys km bo był wymieniany ....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest kontrolka -jest błąd.Masz dwa wyjścia:

Kupić Opcoma i samemu diagnozować

Za każdym razem jechać do mechanika i płacić.

 

Kolektor jest nowy czy używka?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

P1125, P2279, P1109, P0400

to poczytaj co znaczą te błędy

 

czyszczenie egr nie zawsze pomaga, ale przy okazji warto wyczyścić kolektor i boostsensor. Przepływkę też ale ją łatwo uszkodzić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Artur_666

Mam jeszcze pytanie błedy sie kasuja auto normalnie jedzie normalnie wkreca sie na obroty jade np 160 na 4 lub 5 po czym wyskakuje auto z kluczykiem i obroty max 3 tysiące i jedzie jak czołg....Pomocy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym błędy kasujesz?

Czy z skasowanie błędu uważasz zgaśnięcie kontrolki?

 

Najlepsze czyszczenie to rozkręcenie.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Artur_666

Ale chodzi o to że błedy same sie kasuja tzn nie swiecą sie kontrolki i wsztko jest ok po czy znowu sie pojawiaja moze jakis czujnik?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy się same nie kasują tylko zmieniają się z obecnych (świeci kontrolka) na nieobecne(nie świeci kontrolka)

Więc komputer diagnostyczny i błędy odczytaj.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem podobnie. Wymienilem kolektor dolotowy. Po jakimś czasie okazalo sie ze wyskakuje błąd związany z ciśnieniem doładowania. Jak się okazało wodzik klap wirowych byl wyrobiony i spadł ze sterownika. Kupilem w Oplu koszt 50 zl. Wymieniłem i mam spokój. Radzę zastosować smar przy wodziku ponieważ plastik szybko sie wyciera bez smaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności