Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Sprawdzanie ciśnienia na listwie wysokiego ciśnienia Meriva 1.7cdti

1.7 74kW 16V Z17DTH

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Hiacynt

Hiacynt
  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Model:Opel Meriva A
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 07 luty 2017 - 20:51

Witam. A więc od początku.    Panowie,mam objawy jak przy zacierającym się zaworze denso!!??Na początku było falowanie,najpierw delikatne,ale potem było takie falowanie rzędu ok 750-900 obrotów.Był taki moment że jadąc spadła moc-z 5 biegu musiałem zredukować na 2-gi bieg.W duże mrozy problemy z odpalaniem,aby odpalić musiałem wcisnąć pedał gazu i utrzymywać go przez parę minut. zwiększyło się spalanie.Teraz jak jest np:-4 odpala z lekkimi oporami,ale falowanie praktycznie ustało,lub jest bardzo minimalne. ................                                                                                                               Zrobiłem taki wstęp aby przedstawić mój problem i czy w dobrym kierunku idę,ale po kolei : SMILE :. Po przeczytaniu wielu postów doszedłem do wniosku że to zawór denso . Rada -sprawdzić czy na listwie wysokiego ciśnienia jest stałe ciśnienie na włączonym silniku. Kuzyn ma program,więc sprawdziliśmy. Nie wiem czy dobrze czytamy :-D :mur: .Czy "dawka paliwa na cykl" to wartość ciśnienia na listwie wysokiego ciśnienia!!! Wartość odczytana była w przedziale od 3-250 gramów!!!!                                                                                                                 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 ONLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 10584 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 08 luty 2017 - 10:19

Według Tisa powinno być 4-9 mg/suw przy wolnych obrotach i wszystkie odbiorniki wyłączone.

Częstotliwość impulsu zaworu ma być poniżej 50 %

Ciśnienie paliwa ma być 20-35MPa a przy depnięciu chwilowym do oporu pedału powyżej 25MPa

Wymagane ciśnienie szyny 20-35 MPa a przy depnięciu na krótko powyżej 40 MPa


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   Hiacynt

Hiacynt
  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Model:Opel Meriva A
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 08 luty 2017 - 23:02

Według Tisa powinno być 4-9 mg/suw przy wolnych obrotach i wszystkie odbiorniki wyłączone.

Częstotliwość impulsu zaworu ma być poniżej 50 %

Ciśnienie paliwa ma być 20-35MPa a przy depnięciu chwilowym do oporu pedału powyżej 25MPa

Wymagane ciśnienie szyny 20-35 MPa a przy depnięciu na krótko powyżej 40 MPa

Dzięki "adam" za te wszystkie dane,na pewno się przydadzą,ale czy opcja - "dawka paliwa na cykl" to jest od ciśnienia listwy. Teraz już nie wiem czy to zawór denso - dzisiaj temperatura - 7 st.celcjusza,a auto odpala bez problemu i nie ma falowania obrotów. Kupiłem preparat do czyszczenia wtrysków,wleję do filtra paliwa i zobaczymy co będzie.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 ONLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 10584 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 08 luty 2017 - 23:11

Dawka na cykl to jest ilość paliwa a nie cisnienie.

Sprawdź w programie pozostałe parametry które podałem.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#5 OFFLINE   Hiacynt

Hiacynt
  • Użytkownik
  • 11 postów
  • Model:Opel Meriva A
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 10 luty 2017 - 23:03

Wielkie dzięki za informacje,tak to bym szukał po omacku : COOL :


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse


Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: 1.7 74kW 16V Z17DTH