Skocz do zawartości

Szarpanie falujące obroty po założeniu lpg


Gość maximus925

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

wykasować mape lpg w sterownik, potem właczyć autoadaptacje lpg i tak już zostawić. Czy doraźnie można tak to wszystko przeprowadzić?

 

W tym miejscu muszę przeprosić Arkosa . ( niedoczytałem oznaczenia silnika )

tego silnika nie wolno gazować pod żadnym pozorem.

Ta instalacja , to jest polski wynalazek (typu AGIS =kosmiczna porażka) i rób se co chcesz jak poleciałeś na gównianą taniochę.... :devil2:

Przejrzyj ogłoszenia na olx/otomoto - te siniki w gazie są najtańsze ( no może poza dizlami 1,9 ,,,, 155 KM )

Dlaczego ??? Bo to bubel opla.....

Jeśli autko będzie bez gazu = trochę polata . Jak będzie lpg = po ok 50ts km remont głowicy za jedyne 5 ts złotych

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązaniem jest wymiana głowicy na głowicę z silnika XER Chevroleta - numer głowicy 55579808. Ona ma utwardzone gniazda zaworów i jest przystosowana do pracy na LPG.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość czapeczka50
W dniu 2.03.2017 o 23:59, Gość napisał:

 

 

 

W tym miejscu muszę przeprosić Arkosa . ( niedoczytałem oznaczenia silnika )

tego silnika nie wolno gazować pod żadnym pozorem.

Ta instalacja , to jest polski wynalazek (typu AGIS =kosmiczna porażka) i rób se co chcesz jak poleciałeś na gównianą taniochę.... :devil2:

Przejrzyj ogłoszenia na olx/otomoto - te siniki w gazie są najtańsze ( no może poza dizlami 1,9 ,,,, 155 KM )

Dlaczego ??? Bo to bubel opla.....

Jeśli autko będzie bez gazu = trochę polata . Jak będzie lpg = po ok 50ts km remont głowicy za jedyne 5 ts złotych

Mam ten silnik w Oplu Insignia i z tym jak to piszesz bublem lpg Agis.Samochód ma nalatane 138tkm w tym 105tkm na lpg.Zawory do tej pory nie były regulowane.Raz były sprawdzone luzy zaworowe przy 134tkm.Szału nie ma, bo na jednym cylindrze na wydechu luz już jest poniżej normy,no ale 134tkm.Przymierzam się w tej chwili do wykonania regulacji luzów zaworowych.Odnośnie Agisa to mogę sie zgodzić z tym,że do jej ustawienia potrzebny jest gazownik z prawdziwego zdarzenia zwłaszcza w tym modelu silnika,który jednocześnie posiada wiedzę popartą praktyką.Za 5 tys.zł to kupisz dwa używane silniki i jeszcze Ci zostanie na montaż i demontaż a nie tylko na remont głowicy.Siejesz defetyzm.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności