Skocz do zawartości

Nierówne wolne obroty


Gość jkkk3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam w astrze bardzo niskie wolne obroty i nie równo pracuje silnik zarówno na benzynie jak i na gazie ,Wymieniłem przewody , świece iskra jest , zapala normalnie (choć mu się zdarza że czasem zapali i zgaśnie ale za drugim razem już chodzi) i nie zauważyłem podczas jazdy by silnik był słabszy. Gdy chodzi na wolnych obrotach słychać takie pukania w tłumiku przy wylocie

Dziś sprawdziłem kody błędów i wyświetla mi błąd

- 47 Przekaźnik pompy powietrza lub obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec)

- 85 Wtryskiwacz 5. lub jego obwód, niskie napięcie (Bosch Motronic, Simtec )

 

Jak sobie z tym poradzić co to za usterki

Astra f 1995r 16 8V

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co zakładać nowe tematy skoro są na forum o tym już założone.

http://forum.opel24.com/topic/5693-kod-bledu-47-opel-tigra-14-95-coz-to-jest/

 

https://forum.autokacik.pl/index.php?/topic/60573-kod-85-z-komputera-skasowanie-bledu/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

immobilizer odpada ponieważ go nie posiadam

Edytowane przez jkkk3

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięciu wtryskiwaczy też nie masz.Więc albo ci sterownik ześwirował albo masz go zmienionego(przerobionego) z innej wersji astry.

To już musisz poszukać.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebrałem dziś EGR i jest super .Delikatny nagar ale elegancko chodzi. Natomiast chyba mam walniętą uszczelkę pod głowicą bo pod korkiem oleju zrobił się biały nagar i strasznie kopci.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu silnika masz rurę z kolankiem gumowym wchodzącym do pokrywy zaworów.

Ta maź może wyłazić od tej odmy zatkanej.

Dymienie z korka moze to być przedmuch z uszczelnień zaworów.

Sprawdź sobie najpierw kompresję z próbą olejową.

Płyn ci ubywa?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem dziś rurę i nie jest zatkana .Co do dymienia to miałem na myśli mocne kopcenie z rury wydechowej a przedmuch z korka wlewu oleju tez jest spory.

jeszcze muszę sprawdzic co do płynu ale wydaje mi się że ubywa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wydaje mi się ze coś z cewką bo jak zdejmę kable z 2 cylindrów przy zapalonym silniku na wolnych obrotach to praca silnika nie ulega zmianie.Czy jest taka możliwość że na wolnych obrotach cewka szwankuje natomiast na wyższych wszystko oki?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności