Skocz do zawartości

Corsa B 1.4 nie chce zapalić po umyciu


Gość qndziu

Rekomendowane odpowiedzi

Podejrzanego ok, ale powiedz mi gdzie on się znajduje, bo jakoś nie widzę go na wężu powietrza idącym od filtra w stronę silnika. Nawet wpisywałem w google żeby znaleźć zdjęcie, no i jakoś mi nic nie pasuje. Jakbyś mógł zaznaczyć gdzie on jest na moim zdjęciu z pierwszego posta i wstawić w temat, to byłbym wdzięczny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 28
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Wężyk gumowy jest w porządku. Wiązkę ciężko stwierdzić, bo jest w oplocie plastikowym na całej długości, wtyczka jest ok, nie zaśniedziała. Jak sprawdzić sam czujnik czy to on jest winny? Da się jakoś multimetrem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiązkę i czujnik wszystko multimetrem


Wtyczka wypięta,włączony zapłon -Pin C-masa Ok.5V

 

 

Wtyczka wpięta,silnik ma mieć temp.roboczą,pracuje na biegu jałowym Pin B-masa -0.8-1.7V

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcie na Pinie C jest 5V, na włączonym i wpiętej kostce nie wiem jak zmierzyć pin B, bo nie ma gdzie wsadzić miernika nawet po zdjęciu gumki z wtyczki. Po odłączeniu czujnika, świeci się check, ale auto normalnie zapala, tylko szarpie w pewnym zakresie obrotów. Popsikałem go wodą, zobaczymy jutro czy zapali, bo na chwilę obecną odpala bez problemu, problemy zwykle zaczynają się na drugi dzień po myciu.

Edytowane przez qndziu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się robi tak:

Do przewodu którego pin masz pomierzyć wbijasz igłę i do niej przykładasz miernik.

A potem to miejsce izolujesz taśmą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak nie wydaje mi się żeby to był map sensor, bo dzisiaj auto zapaliło bez problemu, mimo, że był porządnie spryskany wodą. Wszystko niby sprawdzone i już mi pomysłów brakuje co to może być.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P0105 czujnik ciśnienie w kolektorze ssącym-nieprawidłowe działanie obwodu prądu.

 

Nie ma napisane że to uszkodzony Mapsensor.

 

Napisałem pierwsze do sprawdzenia? Wiązka.

Potem pisałem dalej co należy sprawdzić.

 

Wypinałeś wtyczkę ,wpinałeś ponownie i mogły się styki poprawić i teraz działa.

 

Mierzyłeś ten pin B?

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mierzyłem pinu B, nie miałem izolacji żeby zabezpieczyć dziurkę po szpilce, więc wolałem odpuścić. Wyskasowałem błędy, zobaczymy czy to na pewno od tego, bo to mógł być jakiś stary błąd. Trzeba będzie za jakiś czas umyć samochód i poczekać aż znowu nie będzie chciał zapalić, i wtedy zobaczyć czy błąd znowu będzie od Map sensora. Chyba, że mu się poprawiło po odłączeniu kostki i będzie wszystko ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności