Skocz do zawartości

Corsa B 1.4 nie chce zapalić po umyciu


Gość qndziu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

moja dziewczyna ma problem z Corsą B (1.4 60 KM 1998 rok) przez ostatni czas po myciu, ostatnio nawet po postoju na deszczu. Samochód nie chce zapalić, rozrusznik kręci, lecz nie załapuje, czasem załapie, lecz po chwili gaśnie. Udaje się go odpalić dopiero na popych z górki wtedy jedzie już normalnie. Corsa podczas jazdy nie traci mocy, nie szarpie.

Wstawiam zdjęcie silnika, żeby konkretnie było wiadomo o jaki chodzi, gdyż nie znam oznaczeń Oplowskich. Jakie macie pomysły, czym to może być spowodowane?

post-42220-0-88839600-1487869603_thumb.jpg

Edytowane przez qndziu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 28
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Co to było za mycie? Czego? Silnika?

Co do tej pory sprawdziłeś-zrobiłes?

Pod komputer diagnostyczny był podpinany?

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykłe mycie samochodu, zaczęło się latem. Silnik nie był nigdy myty. W sumie na razie nic nie sprawdzałem, bo to nie mój samochód, dopiero w sobotę będę go mógł obejrzeć. Pod komputer nie podpinany, ba powiem więcej, nie wiem jakim programem bym miał go obsłużyć i czy ELM do połączenia wystarczy. Napisałem temat, bo chciałem mieć jakiś punkt zaczepienia od czego zacząć.

Edytowane przez qndziu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jaki Elm?

Tech albo Opcom. ABcom też wystarczy w tej wersji rocznikowej.

Pierwsze się sprawdza świece.przewody WN czy maja przebicia.

Filtr powietrza i paliwa.

Paliwo jakie ma ciśnienie i czy nie cofa się?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ELM327 będzie dobrym kablem?

Filtr powietrza wymieniany co rok. Paliwa, nie wiem.

Paliwo nie wiem jakie ma ciśnienie, ale ona zawsze zapalała dobrze, tylko tak jak mówię, latem po umyciu do czasu przejechania nie chciała i teraz dopiero ostatnio jak postała na deszczu, bo normalnie jest garażowana w blaszaku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O elmie ja myślę tylko o takim http://hurtgps.pl/pl/p/Legato-Vgate-OBD-OBD2-ELM327-Zestaw-diagnostyczny-Bluetooth-Android-Windows-Phone-dostepne-od-reki/3473

 

Cała reszta do sprawdzenia jak pisałem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wspominam o spinaczu w sumie celowo.

Raz że nie wiesz co to za błąd? Obecny czy nie.

Nie wiadomo czy nie został wywołany przez inny błąd.

Po odpieciu aku w celu skasowania go nie wiesz czy wyskoczyło na nowo czy zostało nie skasowane.

A podpięcie pod kompa daje możliwość na bieżąco podglądu parametrów i błędów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda ale spinacz czy drucik zawsze pod ręką i mniej więcej wiadomo o co zahaczyć.

Niejeden raz przydał się przy diagnozowaniu mojej Corsy gdy taką przed wielu laty ujeżdżałem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności