Skocz do zawartości

Brak mocy, vectra 1.6 16v x16xel


Gość Olo23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Silnik w mojej viki stracił moc z dnia na dzień. Rozpędza się jak parowóz, gdy dodam gazu nie dusi się tylko powoli rozpędza... Na benzynie i na lpg to samo. Na piątce nie przekracza setki... Wymieniona cewka, przewody ngk, wymienione w tamtym roku, odłączyłem sondę lambda i wtyczkę przepływomierza powietrza, nadal to samo... Nie sprawdzałem tylko świec bo na chwilę obecną nie mam klucza, jedyny błąd jaki się pojawił to mieszanka za uboga lub za bogata, w czasie jazdy trochę wali paliwem i lpgiem. Auto pali od strzała wszystkie płyny w porządku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjąłem wtyczkę z zaworu egr auto śmiga. Świeci kontrolka że uszkodzony, poprzednio paliła się w czasie jazdy, a błąd wywalalo mieszanka za uboga lub za bogata. Zawór przeczyszcze i dam znać co wyszło.

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś podłączyłem pod komputer, błędy: mieszanka za uboga lub za bogata, błąd zaworu recyrkulacji spalin-uszkodzony, bo odołączyłem wtyczkę. Mechanik nie wie co może być.. Aha i po dodaniu gazu do końca na benzynie trochę strzela w tłumik.

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładne kody błedów.

 

Umiesz czytać ze zrozumieniem?

Dla mnie kod błedu wygląda np P0171

 

A EGR się nie odłącza tylko czyści i sprawdza czy działa.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież napisałem że błąd to uszkodzenie egr numer błędu 1405 ale tylko dlatego że go odołączyłem, błąd drugi 0170 Nieprawidłowy skład mieszanki - mieszanka za uboga lub za bogata, innych błędów nie było. Po usunięciu błędów silnik i tak nie ma mocy.. Węże ciśnieniowe podłączone prawidłowo. Egr wyszyszczony, nowa uszczelka założona.

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wdzisz dało się napisać więcej wyjaśniać.

Kody opisowe są w Renault.W oplach są kody cyfrowe.

P0170 masz do sprawdzenia:

Szczelność dolotu,

pompa powietrza wtórnego,https://forum.vectraklub.pl/topic/128203-porada-odłączenia-pompy-powietrza-wtórnego/

pompa paliwa,

wtryski,

zawór filtra z węglem aktywnym,

i na końcu sonda do wymiany ale najpierw sprawdzenie czy działa(oscyluje) prawidłowo.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór filtra z węglem aktywnym odpada bo jest zaslepiony. Pompa powietrza wtórnego działa, wyłącza się po jakimś czasie, mogę ją wywalić i zaślepic, skoro jest zbędna. Zauważyłem że auto więcej pali, pb i lpg, stojąc na światłach w środku śmierdzi paliwem. Pozdrawiam

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Olo23

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, jak zakupiłem auto to już tak było... Bo faktycznie syczy z baku po odkręcaniu korka... Może podłącze to jak ma być?

 

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Olo23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności