Skocz do zawartości

Wtrysk + lpg


Gość Potrzebujący

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Potrzebujący

Witam, potrzebuję numery monowtrysku z silnika 1.4 8v C14NZ, może ktoś pomóc? Oraz pytanie czy ten wtrysk może mieć coś wspólnego z tym, że na LPG na wciśnięciu sprzęgła ją zadusza i gaśnie? Jeśli nie co może to powodować? Instalacja 2 generacji

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17090049

 

Wtryskiwacz monowtrysku działa na Pb.

Ty montując do niego 2 gen LPG dajesz mu podkładkę (Mikser)

Więc nieszczelności na połączeniach i regulacja LPG wchodzą w grę.

Ale zaś sprzegło po wciśnięciu rozłacza napęd odciążając silnik.Więc to nie ma związku.

 

Opisz dokładniej co sie dzieje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Potrzebujący

Jak jade normalnie na biegu wszystko działa w porządku, po wciśnięciu sprzęgła/bądź na jałowym biegu samochod dławi się w ciągu sekundy i gaśnie. (na benzynie jest wszystko w porządku)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Potrzebujący

Byłem miesiąctemu u gazownika, kręcił tylko śrubą na wężu z wykorzystaniem miernika spalin. Mówił że parownik się dobrze układa, auto normalnie chodziło dopóki było ciepłe, na następny dzień było dalej to samo.. Wiem że filtry są do wymiany i planuje to zrobić na dniach, ale czy przez same filtry samochód może być aż tak 'uduszony'?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbierzesz filtry to zobaczysz czy pomogło.Ale to podstawa.

Nie pomoże to jazda do innego gazownika skoro twierdzisz że na Pb jest dobrze

 

O jakiej śrubie na wężu piszesz? gdzie masz silnik krokowy skoro piszesz że masz 2 gen.?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź obejrzyj dolot do obudowy filtra powietrza. Jeśli rura dolotowa jest skierowana centralnie do przodu i spięta tak, jak oryginalnie, to zdejmij ten fragment krótki pomiędzy puszką filtra a przodem - krótka rura wchodzi w dół.

Potem się przejedź i porównaj.

Chodzi o ten kawałek w czerwonym kółku (zdjęcie zapożyczone z sieci)

2csawsh.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Potrzebujący

Wymiana filtru gazu nic nie zmienila, byl praktycznie czysty. Śruba na silniczku korokowym w wężu (To nie jest 2 generacja?). Wąż od dolotu powietrza jest skierowany w bok. Rurka która idzie od filtra do osłony kolektora wydechowego jest zdjęta ponieważ tak zalecił gazomistrz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co masz to gazownik okaleczył drugą gen. zakładając register.

W drugiej gen.jest silniczek krokowy który steruje dawką gazu.Jest to po to aby nie zabić katalizatora.

 

 

http://lpg.info.pl/generacje-instalacji-lpg

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość papieju

Jak kręcił śrubą to I generacja a nie II. Objawy sugerują że parownik ma dość. Miałem tak w jednym gaźnikowcu kiedyś, auto pięknie się stroiło u gazownika i chwilę działało, a po tym zaczynało gasnąć właśnie na wolnych - do gazownika i już parametry rozjechane - membrany powyciągane i struchlałe, skończyło się regeneracją i problemy jak ręką odjął...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności