Gość bartus1990 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 A więc, gdy mam włączony zapłon, napięcia względem masy 1 pin, 0v 2 pin 3,6V W takcie ,,kręcenia rozrusznikiem" 1pin ok. 11,5V 2 pin oscyluje w granicach 3,6v-4,0V   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 A na 1 ma być 11-14V. Czyli dalej brak zasilania do wtrysków Spróbuj zrobić mostek.Wyjmij przekaźnik pompy i zewrzyj w siedzeniu przekaźnika pin 30-87 Podasz wtedy napiecie na ostro. I zmierz.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartus1990 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Kiedy kręcę rozrusznikiem na 1 pinie pojawia się napięcie w granicach 11-14V, na zapłonie go nie ma   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 (edytowane) Mój błąd. Przekaźnik musisz zmostkować pin 30 z 87 i tak wpiąć do siedzenia I dopiero wtedy mierzyć pin 1-masa po próbie wyjąć mostek Edytowane 28 Lutego 2017 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartus1990 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Jest napięcia w granicach 12V, na pierwszym pinie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 W każdym wtryskiwaczu?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartus1990 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Tak na każdym   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 (edytowane) No to zostaje sprawdzić przewody od wtyczek do wtyku w sterowniku. Wypnij wtyk A od sterownika silnika i w opisanych pinach i wtyczkach od wtryskiwaczy pomierz przewody.czy nie mają przebicia. Czyli np pin A51 i wtyczka od 1 wtryskiwacza pin 1 i potem pin 2. I tak z pozostałymi. Jeżeli nie ma przebica (te błędy są właśnie definicją zwarcia w obwodzie prądowym) to zostaje sterownik silnika. Może też być tak że tracą sie styki w tym głównym styku we wtyczce A. Pamiętaj wyjąć mostek z przekaźnika Edytowane 28 Lutego 2017 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartus1990 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Z ciekawszych rzeczy zauważyłem jeszcze, że zawsze po przekręceniu kluczyka na zapłon przez 2 może 3 sekundy słyszałem pompę paliwa, teraz po przekręceniu na zapłon jest cisza.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Mostek wyjąłeś? Pompa już może nabiła ciśnienie .Bo wtryskiwacze go nie upuszczały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.