adam1954 Opublikowano 4 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2017 (edytowane) To jest sam elektrozawór a filterek(chyba) 15 jest osobno. Edytowane 4 Marca 2017 przez adam1954   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 A no widze. Jesli to filterek i mozna go tak poprostu wyciagnąć odkręcajac te 2 srubki przy nastwnikach to opel zaczyna mysleć na korzyść uzytkownika Pisze że to nastwnik bo tak to nazywa intercars w swoim katalogu. Ciekawe czy opel tez tako to nazywa   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ikar131717 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Cześć, Panowie byłem na wyjeździe, dlatego dopiero odpisuje. Olej TOTAL Quartz 5W-40 Syntetyk. Wiem że Opel zaleca 5W-30, ale wlałem 5W-40. Stosuję ten olej w AUDI 8P 1.6, już 150 tyś. na LPG - POLECAM Auto jeździło we flocie PL - na pewno olej był zmieniany co 30 tyś. Wcześniejszy właściciel lał 5W-30, ale co było lane od nowości to nie wiem. Z problemem mam zamiar walczyć to skutku ASO twierdzi że to na pewno nie hydraulika zaworowa - może na filmie tego dobrze nie słychać ale hałas zdecydowanie dobiega z okolic wtrysków i kolektora. ASO na początku twierdziło że do wtryski paliwa, niby w trakcie przeglądu je sprawdzili i są ok. Miałem plan kupić nowe ale 4 szt. BOSHA kosztują 800 zł - nie wiem czy warto. manutd1 <<< sprawdzę zawor par paliwa u mechanika w przyszłą sobotę. Czy ten Opel posiada KZFR Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Nie czytasz swojego tematu? Masz to przecież napisane i narysowane.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ikar131717 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Cześć, adam1954 pisałeś o hydrokorektorach (co to jest?) oraz o filtrze KZFR. Nie jestem aż tak dobrym specjalistą, dlatego będę musiał się posiłkować pomocą swojego mechanika. Jak można sprawdzić sprawność hydrokorektorów? Jutro postaram się umówić do mechanika na najbliższą sobotę w sprawie tego filtra, zaworu par paliwa ale co ja mu mam powiedzieć o tych hydrokorektorach? Dzięki za zaangażowanie w sprawę Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Część nr 30 to hydro. Koryguje luzy zaworów.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ikar131717 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 adam1954 rozumiem że trzeba demontować pokrywę zaworów wraz z wałkami tak? Ciekawi mnie jakie będą koszta tego wszystkiego   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Koszty http://allegro.pl/listing?string=OPEL%20CORSA%20C%20D%20%201.0%201.2%20A12XER%20POPYCHACZE%20SZKLANKI&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-uni-1-3-0222 Nie wiem ile jest miejsca w twoim silniku ale mechanik powinien sobie poradzić bez wyjmowania wałków.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ikar131717 Opublikowano 12 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2017 Cześć, Panowie wentylator kabiny do wymiany - czyszczenie/smarowanie nic nie pomogło. Znalazłem nowy, niedrogi firmy DENSO. Co do terkotu silnika. Mam dobrą wiadomość Wczoraj i dziś testowałem to kilka razy i na 99% terkot pochodzi od zaworu par paliwa. Niestety chyba przez wielokrotne odpinanie wtyczki zapalił mi się "Check engine". Jadę do mechanika na wymianą dopiero w przyszłą sobotę. Zdam relację. Miałem ogromny problem, aby znaleźć nowy zawór w sklepach internetowych. Co ciekawe pod kodem OEM rozszyfrowałem że zawór ten nazywa się: "Zawór wentylujący zbiornik paliwa" http://www.iparts.pl/czesc/zawor-wentylujacy-zbiornika-paliwa-bosch-0280142486,0-30-0280142486-1465660.html Pozdrawiam Tomasz   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Heh czyli to co podejrzewałem pierwsze. U mnie też tak cyka na wolnych ale jeszcze go w kabinie nie słysze . Ponoć ciezko zdiagnozować kiedy jest uszkodzony ale jak juz go w kabinie mocno slychać to napewno wyrobiony napisz czy po wymianie silnik żwawiej startuje z miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi