Skocz do zawartości

Przycinajacy sie EGR


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Przy przycinajacy się egr ma wpływ na pracę turbiny , bo wydaje mi się że podczas przyspieszania mój egr wydaje taki krótki dziwny dźwięk autko jest przez chwyle przymulone po czym nabiera normalnej dynamiki. Towarzyszy temu równie dziwne szuranie chyba turbiny przy zmianie biegów ale tylko do 2000 obr. Na biegu jalowym wszystko ok

Halo nikt nie ma pojęcia na ten temat

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janek pewnie ci się jakiś błąd wyświetli jak odczytasz.

Ale poczytaj o tym co dzieje się gdy EGR niewłaściwie pracuje.

Wyczyść go i zobaczysz.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No liczyłem ,że ktoś mi powie czy to co opisałem ma coś z tym egr wspólnego

No liczyłem ,że ktoś mi powie czy to co opisałem ma coś z tym egr wspólnego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co można jeszcze powiedzieć?

http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/uklad-wydechowy/702722,Zawor-EGR-co-to-jest-dlaczego-sie-psuje-i-jak-go-wymienic.html

 

O EGR pisane jest od ich powstania .

wystarczy poczytać

Chcesz się dowiedzieć czy o on?

To domyślasz sie że skoro to jest urządzenie elektroniczne to podgląd jego parametrów pracy przybliży ci sprawę czy dobrze pracuje czy nie.

 

No chyba że wolisz abym powiedział: tak to EGR i wymień go na na nowy i to nie zamiennik?

Ty go wymienisz a to może się okazać przewód od niego.

Więc niestety czeka cię diagnostyka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd można wiedzieć jaki silnik masz jeżeli sam tego ani w profilu nie napiszesz ani w temacie?

Z twojego postu tylko wiem że jesteś Janek masz Antarę i problem z nią.

Ale pomijając to skoro wiesz co masz za EGR to już chyba nie jest problemem go wyciągnąć, wyczyścić, sprawdzić podciśnienie Vaciometrem oraz sam EGR czy ma sprawną membranę.

A przy okazji zobaczysz w jakim stanie masz kolektor

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczysc ten nieszczesny egr. Dobrze wymocz go w ropie, rozruszaj. Elektrozaworek sprawdz ewentualnie podmień i po temacie.

Oczewiscie tez ze EGR wplywa na prace turbo. Logiczne jest to ze jak otworzy sie egr to powietrze ktore pompuje turbo pójdzie w wydech bo przecie powietrze sprezane przez turbo ma wyzsze cisnienie jak spaliny na wydechu. Dlatego tez EGR dzial glownie po zdjeciu nogi z gazu i troche na lekko wcisnietym ze stalymi obrotami bez pelnego obciazenia silnika.

Na jalowych sie nei sprawdza silnika bo problem masz nie z praca auta na jalowych tylko wtedy gdy jedziesz gdy potrzebujesz mocy silnika czyli pod obciazeniem czy to pelnym cyz to polowicznym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Egr wyczyszczony minimalna poprawa ale nadal to samo podczas przyspieszania między 1000 a 2000 obrotów słychać 2 sekundowy jakby rzezenie na wysokości gdzieś kolumny kierowniczej czyli tam gdzie jest egr i zawor cisnienia doladowania turbiny.

 

Przepraszam ten dzwiek przypomina bzyczenie w silniku na wysokosci kierownicy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności