Skocz do zawartości

Opel Corsa b 1.4 16v nie odpala 100/obrotow


Gość Corsetta

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 48
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Na starym kluczyku mialem na odwrocie kod HU46T2 i on znalazl taki sam i wytoczyl zabki skasowal 80zl za 2min roboty

Bo ten chip to jakby nadajnik jakbym tym zlamanym przylozyl do stacyjki a odpalil nowym ? O 13-14 ide do auta i moze jakis myk na to bdzie

Wkurwilem sie wyjalem silnik i patrze ze problemem jest kolo pasowe walu korbowego taki bolec co blokuje w miejscu sie wylamal i mi sie odkreca pasek spada i nie laduje i z tym czujnik walu wali w konia czy ten bolec mozna dospawac czy cos ?

18635.jpg i tam na srodku jest rowek i bolec co idzie od silnika sie ulamal co zrobic to powod wszystkiego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupić nowe koło pasowe wału korbowego. Tu bym raczej nic nie spawał, sprawdź od razu klin na wale.

 

Tu masz nr katalogowy (poz. 9 na fotce). Nr 12 na fotce to klin

http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/15/194/2155/20396,20416,20412,20430,20402,20410,20429/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam jest klin na kółku zębatym w całości z nim.

Na niego się nakłada koło pasowe i dokręca śrubą główną 10.

 

ISuqI-D8r9Vd.JPG?v=2

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam kolo pasowe razem z zebatym a klinek przy silniku uwalony I mi sie kolo pasowe odkreca i goni pozniej dodam zdjeciA

 

 

No to teraz przywaliłeś z grubej rury.

Nie ma czegoś takiego.

Po kolei zdejmujesz koło pasowe napędu altka a pod nim jest dopiero kółko zębate paska rozrządu.

Ale mogę sie mylić bo tylko 10 rozrządów w oplu robiłem.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje kolo pasowe

Zdjecie nr 1201704241_aaexqwa.jpg

Zdjecie nr 2

201704241_aaexqqp.jpg

 

A teraz kolo zebate z uwalona blokadą

201704241_aaexqqw.jpg

Tu lepiej widac ze sie blokada ulamala

201704242_aaenppx.jpg

 

I pytanie czy kolo pasowe tez do wymiany ? I czy trudno to stamtad wydostac i cena na oko oby dwoch. Z gory dziekuje ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze jestes obeznany w mechanice ja taki poczatkujacy hehe i pytanie czy przez to na cieplym silniku mogl tracic moc i wiecej palic? Bo na zimnym zrywny jak cholera a jak sie zagrzeje to jakby z 16v sie 8v zrobil ;)

Jak zdjac to kolo zebte rozrzadu ?? Trudne to czy cos ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności