Skocz do zawartości

Dmuchawa


Gość Darek 77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Nie mogę nigdzie znaleźć podobnego problemu.Problem z biegamy nawiewu.Wymienialem oborniki kilka razy aż w końcu kupiłem cały nowy rezystor i problem jest ten sam a mianowicie:jak odpale silnik na przykład na 1 szybkości nawiewu to przepala mi się oprnik. Muszę odpalić na 0 i wtedy przestawić na 3 bieg i wrócić na 1 ale ta 3 to jest taka że dmuchanie raz zwalnia ich odzież jak chce.2i1 dla mnie to samo. W czym może być problem.Podpowiedzcie bo już mam dość wkładają tam ręki i wyciągania tego szajsu.A tak z innej bajki jak wyciągnąć silnik nawiewu dmuchawe?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę Darku że dobrze kombinujesz z tym silnikiem. Rezystor przepala się gdy popłynie przez niego zbyt duży prąd a to spowodowane może być uszkodzonieniem silnika dmuchawy

Jaka to astra?

Edytowane przez Greg69

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Astra G oczywiście. Silnik 2.0 Di.Czytam właśnie bo coś jednak znalazłem,że ten silnik wyciągnąć i go pooglądać.,przeczyscic. Ale muszę lopatologicznie wymyślić jak go wyciągnąć.

Wentylator wogole tak dziwnie chodzi. Obroty zwalniają, przyspieszają...No a jak pisałem że jak odpale na ustawieniu na 1 to kaplica i znów wycinanie ręki w 5 stawach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Za parę dni rozbierać go i zobaczę czy go coś boli.Najpierw zabieram sie za lozysko z piasta i wszystkie oslony tarczy bo zgnily.Pozdrawiam.Niestety czym starsze tym więcej roboty.1999r 330 tys i żadnej większej awarii

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drucik zamiast rezystor a???Nie strach o pożar?Widziałem filmik o silniku ,on tam wymienił coś na końcu bo czyścić chyba nie ma co ???

No tak OBORNIKI HEHE.Pisze na smartfonie i wiesz jak to jest.Mialo być oporniki czyli bezpieczniki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten drucik to drut oporowy powinien być ale naprawy nie polecam gdyż występują tam wysokie temperatury i lutowanie nie przyniesie dobrego efektu należało by to zrobić zgrzewarką. Chyba że tylko i wyłącznie do sprawdzenia po naprawie czy zakupie nowego silnika a docelowo zamontować coś fabrycznego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności