Skocz do zawartości

Problemy z mocą


Gość Marcin26

Rekomendowane odpowiedzi

No to już chyba żartujesz

 

Jest tam to wejście ale ja nie wiem do czego mam to podłączyć.

 

 

Post nr.4 -link nr.1 masz narysowane dwa złącza diagnostyczne.

Jedno 10 pin drugie 16 pin

Ty masz 16 pin.W czym masz jeszcze problem?

Masz opisane że łączysz drucikiem 5-6.

No i zacznij czytać ten post z linku ze zrozumieniem i czytaj kody

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Jak ktoś chce posłuchać jak pracuje filmik mogę mu go na maila wysłać. Tam doskonale słychać.

Tutaj go nie wstawię bo jest za duży rozmiar.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawiasz na Youtube i dajesz kopiuj adres i wklejasz do postu

 

I działaj z kodami

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka silnika się NIE ŚWIECI!

 

U niego w ogóle coś jest nie tak bo mu nie świeci

Ja to zrozumiałem że przy odpalaniu też.

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Na powyższym filmiku widać jak wygląda u mnie silnik i jak pracuje.
W pracy mi powiedziano ze to prawdopodobnie rozrząd.

EDIT: Byłem z tym u mechanika, stwierdził, że nie pracują u mnie wszystkie gary (jeden padł).

jak długo silnik wytrzyma bez jednego gara?

Edytowane przez Marcin26

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym z czymś takim nie jeździł bo awaria może się pogłębić - ale to moje zdanie.

Szkoda że mechanik nie sprawdził dlaczego dlaczego silnik tak pracuje.

Bo może padła świeca zapłonowa, albo silnik czeka remont główny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak można sprawdzić świece? Jak się tam do wewnątrz dostać?

Dowiedziałem się że być może gdzieś się jakiś kabelek wypiął i dlatego nie działa.

 

U mechanika wyglądało to tak.

Poprosiłem żeby podszedł. Gdy to zrobił otworzyłem mu maskę, odpaliłem auto no i powiedział że nie pracuje ,u jeden gar.

Na co dodał, że w autach z tym silnikiem nie opłaca się tego robić, jak już to trzeba by cały silnik zmieniać a to wyjdzie drożej niż całe auto jest warte. Zapytałem czy da się z tym jeździć na co odparł, dopóki kręci to jeździć.

Mój problem polega jednak na tym że auta potrzebuje, dziennie do roboty w jedną stronę mam 30 km. Robota jest dobra i szkoda jej stracić. A nie stać mnie teraz na to żeby kupić kolejne auto.
>Jak by się gdzieś znalazł uczciwy, nie kosmicznie drogi mechanik i by to obejrzał na spokojnie.<

Edytowane przez Marcin26

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj polecane warsztaty, może coś trafisz koło siebie.

Bo z opisu, to trafiłeś na wymieniacza, a nie na mechanika.

 

 

Jak można sprawdzić świece? Jak się tam do wewnątrz dostać?

 

No tu mnie rozbawiłeś ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności