Skocz do zawartości

Astra G Bertone z20let nierównomierne przyśpieszanie


Gość Ivan Silesia

Rekomendowane odpowiedzi

Turbo raczej zostaw, powinno spokojnie przejechać 100kkm.

DV - sprawdź.

Wężyk jest na wierzchu, nie trzeba wykręcać. daj mu jakieś podciśnienie i zobaczysz, czy nie ucieka, nawet zassaj ustami ;)

Ja mam tłoczkowy DV, więc membrana mnie nie martwi.

 

 

Też miałem ori świece i z miesiąc po zmianie programu dobrze mi jeździło i nagle się spsuło.

Pomogły właśnie denso, bo jednoelektrodowe i dało się przerwę zmniejszyć.

Też jak je zakupiłem i wkręciłem, to silnik szarpał, przerwa była 1mm.

 

Skąd jesteś?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 48
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość Ivan Silesia

A jaki masz ten tłoczkowy? Widziałem jakieś za 250zl ale nie wiem co to warte. Słyszałem właśnie że nie trzymają ciśnienia przynajmniej te allegrowe. A co do DV to raczej ustami nie zrobie takiego cisnienia jak w turbo powstaje. Chyba że na dv aż tak duze nie idzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DV pracuje na podciśnienie.

 

http://allegro.pl/zawor-upustowy-blow-off-opel-corsa-astra-zafira-i6797900457.html?reco_id=0f65ee86-2aa8-11e7-b993-246e96320e40

 

Dokładnie ten mam.

Tylko ja dostałem 2 sprężyny, założyłem tą, co niby trzyma 2,5 bara i faktycznie trzyma.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc, podepne sie pod temat bo mam identyczne objawy jak kolega napisal wyzej w 1 poscie. silnik z20lel (astra h), problemy zaczely sie zaraz po wgraniu programu, wczesniej bylo ok. po programie moc zwiekszono okolo z 170 - 205 koni i moment z 250 do 330.

 

samochod ciagnie juz od niskich obrotow, bardzo fajnie i rowno, dopiero powyzej 3-4, a nawet 5 tys obrotow zaczyna delikatnie przytykac sie i nastepnie rwie do przodu i tak na zmiane. zupelnie jak to opisal kolega. z ta roznica, ze u mnie wywala blad na desce. komputer wyswietla taki blad:

"P1106-12 Obwód sensora cisnienia ladowania. Zakres/Dzialanie"

 

podejrzenie padlo na map sensor, podmienilem na uzywke z allegro i nadal to samo. na jutro mam zaplanowana podmianke na ten sam 100% sprawny z astry opc, dam znac jaki efekt ale troche watpie zeby byl to problem z map sensorem...

 

ktos ma pomysl ?

dodam jeszcze, ze zrobilem logi dynamiczne op comem, zobaczcie kolumny "predkosc silnika" oraz "cisnienie doladowania" widac, jak powyzej 4k obrotow odcina doladowanie...

 

https://drive.google.com/file/d/0BzMQF4iN5vMjSFBKaTc3VDRUek0/view?usp=sharing

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Programu jesteś pewny?

Mogę ci podesłać serię z20let 200KM i możesz sprawdzić.

 

Druga sprawa.

Dobrze by było ominąć tą czarną puszkę podciśnień, też potrafi krzaczyć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zawór na turbinie.

od strony ssącej masz takie czarne pudełko z wężykami, zaworem.

Stamtąd idzie podciśnienie na DV.

Ominąć - połączyć wszystkie podciśnienia do króćca pod przepustnicą, czyli regulator ciśnienia paliwa i DV

To też może krzaczyć i otwierać DV za wcześnie.

 

Seryjny - miałem na mysli seryjny - 200KM i 250Nm. - upewnisz się, czy to nie wina programu czasem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaloze nowy zawor podcisnienia pierburga, cena 80 zl. przeboleje jezeli to nie to. bede miec to gotowe okolo 15. dam znac czy cos wyszlo z tego dobrego czy nie. pisze o tym poniewaz na innym forum koles mial problem taki jak ja i w jego przypadku pomogl nowy zawor.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności