Skocz do zawartości

Czujnik przepustnicy


Gość Potrzebujący

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Potrzebujący

Witam. Wyskoczył mi błąd 21 - czujnik przepustnicy zbyt wysokie napięcie. Pojawia się tu pytanie jakie są jego skutki? Czy może on odpowiadać za spadek obrotów i zaduszanie silnika na biegu jałowym na LPG?

 

Miałem wymieniany parownik i obroty postoją 2min równo i nagle przydusza silnik tak jakby miał mniej niż 400obr.(telepie samochodem dosłownie) ale nie gaśnie. Kręciłem śrubką na parowniku (na płaski srubokret) i w większości przypadków dawało taki sam efekt, czasami nawet od razu go przyduszało. Działo się tak również (czasami) po załączeniu wiatraka chłodnicy... Na benzynie wszystko gra, tylko szarpie lekko przy hamowaniu silnikiem( prawdopodobnie poduszka) .

 

 

Pomoże ktoś?

Silnik c14nz . nie widzę opcji edytowania na telefonie wiec przepraszam za spam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Cóż, wizyta u gazownika.

 

Po prostu musisz pojechać do pana, który zajmuje się się instalacją, regulacją, serwisowaniem gazu (LPG), żeby sprawdził instalację przy TPS.

 

Jaśniej chyba się nie da.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności